Toyotasid müüva Amserv Grupi ASi tegevjuht
Raivo Kütt usub, et kes raskel ajal investeerib, see lõikab tõusu ajal kasu.
Märtsis müüdi 452 Toyotat, kasv võrreldes möödunud aasta märtsiga 10%, mil registreeriti ARKis 382 uut Toyotat. Samas uute autode müük kokkuvõttes langes 10%.
„Üks põhjustest on uue keskuse Tallinnas Mustakivis avamine, mille mõju on kindlasti võimaliku languse tagasi hoidmine,“ kommenteeris Kütt aripaev.ee-le ühte võimaliku Toyota edu põhjust langeval turul. Ka tegutseb Tartus uus keskus, mida küll veel ametlikult avatud ei ole.
„Eesti on väike turg,“ manitses Kütt ühe kuu statistika põhjal mitte põhjapanevaid järeldusi tegema, sest ühel kuul võib Toyotal hästi minna ja järgmisel kuul teisel.
Toyota edu üheks edu põhjuseks peab Kütt ka lojaalset klientuuri. „Tänu tekkinud lojaalsele klientuurile, kes on Toyota küljes kinni on ka paremini läinud. Osad margid ei vasta lihtsalt inimeste ootustele,“ sõnas Kütt, kes ei soovinud konkurente laimata ja nimetada ühtki konkreetset marki. „Üldjuhul on tegu Lõuna-Euroopa tootjatega,“ lisas ta.
„Oleme veidi pessimistlikud, ootame 10% kasvu. Samas ei plaani me investeeringuid peatada. Ehitame uue keskuse Pärnusse, Lätti on kavas rajada kaks uut keskust,“ tutvustas ta Amservi tuleviku plaane.
„Kes raskel ajal investeerib, see lõikab tõusu ajal kasule,“ lisas mees.
Seotud lood
ARKi statistikast selgub, et 2008. aasta
märtsis registreeriti Eestis esmakordselt uusi sõidukeid 10% vähem, kui mullu
samal ajal.
Peaminister Andrus Ansip ütles tänasel
valitsuse pressikonverentsil, et kokkuhoiupoliitika tõttu ei tasuks siiski
pessimistlik olla, kuna majanduses on ka eluterveid märke, nagu eksport.
Peugeot’i ametliku maaletooja Kommest Auto
AS juhatuse esimees Raido Toonekure sõnul on 50% müügilangusel pragmaatilised
põhjused.
AS Ascar Tallinna müügidirektor Tauno
Tuisu sõnul on langenud müüginumbritega Opelil kindlasti suur potentsiaal
fööniksina tuhast tõusta.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.