Tänasest asub AS Delfi juhatuse esimees
Ville Jehe ametisse AS Delfi nõukogu esimehena ning praegune AS Delfi juhatuse
liige ja Eesti Delfi juht Andrus Raudsalu saab AS Delfi juhatuse esimeheks.
„Toimunud juhivangerdusel on mitu põhjust. Esiteks olen oma praegusel ametikohal olnud juba 9 aastat ehk Delfi loomisest peale, mis on eriti internetitööstuses iseäranis pikk aeg. Selle ajaga on Delfis kasvanud ja arenenud hulk häid juhte, kellest mõned on valmis ka tippjuhi rolli täitma,“ ütles Ville Jehe. „Lisaks on seoses Delfi minekuga Ekspress Grupi koosseisu mulle lisandunud täiendavaid tööülesandeid SL Õhtulehe ja Eesti Ekspressi nõukogudes. Usun, et tippjuhid võivad minu situatsioonis oma koha edasipärandamisega ainult liiga hiljaks jääda - kunagi ei tehta seda liiga vara. Sellist viga ma teha ei tahaks.“
Andrus Raudsalu sõnul ei too juhivahetus kaasa mingeid strateegilisi muudatusi Delfi praegusesse tegevusse ning ettevõtte edasistesse kasvuplaanidesse. „Nelja riigi - Eesti, Läti, Leedu ja Ukraina - meediaturul tegutsev Delfi on interneti sisuloomise teenuse pakkujana käimas ühte sammu uue meedia globaalsete arengute ja trendidega, kasutades seejuures edukalt Ekspress Grupi ettevõtete omavahelist koostööd. Internetireklaami osakaalu pidev suurenemine lubab Delfil jätkata samas kasvutempos, mis mullu,“ märkis Andrus Raudsalu.
Tänavu on Delfi üheks prioriteediks Ukrainas mullu avatud uudisteportaali jõulisem arendamine.
AS Delfi haldab 8 internetiportaali: eesti- ja venekeelsed portaalid Eestis ja Lätis, kolme portaali Leedus ning uudisportaal Ukrainas. Päevas külastab Delfi internetilehekülgi ligi 900 000 inimest. Kokku on Delfil ca 2,5 miljonit kasutajat. Eestis külastab Delfit igapäevaselt 244 000 inimest ja kokku on Delfil Eestis 600 000 kasutajat.
Seotud lood
Delfi nõukogu esimees Ville Jehe
kommenteeris ettevõtte tippjuhtide ametikohtade muutust, et ligi kümneaastane
juhatuse esimehe staaž on tema jaoks piisav, kuid päris loobuda Delfist ei
raatsi, kuna see on nagu oma laps.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.