Ekspress Grupi juhatuse esimees Priit Leito
ütles täna Eesti Ajalehtede Liidu interneti-meedia seminaril, et meediaäris ei
tasu kannibalismi karta, veeb ja paber täiendavad üksteist.
"Kannibalismi ei tasu karta, veeb ja paber täiendavad üksteist, aga kui sina veebi ei tee, teeb keegi teine," kommenteeris Leito. Samas on ta veendunud, et mõne aja pärast ületab veebireklaam ajalehtede reklaami. "2015. aastal veebireklaam ületab ajalehtede reklaami,“ oli Leito seisukoht.
Veebireklaamimüügi osas tõi Leito välja neli edukuse võtit. Esiteks mainis ta veebilehe auditooriumi suurust ja eripära. "Kui sa ei ole suur, siis pead katma hästi mõnda sektorit (sugu, vanusegrupp, regionaalsus, temaatika),“ oli kommentaar. Teiseks peab olema väga professionaalne müügimeeskond. „Ajalehed on siin dilemma ees - kas kõik müüvad veebi või moodustada eraldi veebimüügigrupp,“ märkis ta. Kolmandaks on oluline müügipakkumiste konkurentsivõimelisus ja bännerid: asukoht, mõõdud, näitamiste arv, hind. Ja neljandaks müügimeeskonna aktiivsus.
Leito pakkus oma ettekandes välja ka viimaste veebiäride müügihinnad:
– auto24.ee (15 miljonit eurot ehk 234,7 mln kr);
– Moonfish = kv.ee, osta.ee, hydra.ee, 2 leedu kinnisvara portaali (24 miljonit eurot ehk 375,5 mln kr);– CV Keskus (10 miljonit eurot ehk 156,5 mln kr);– CV Online (20 miljonit eurot ehk 313 mln kr).
Seotud lood
Postimees Online OÜ arendus- ja
turundusjuht Jaanus Lillenberg ütles täna Eesti Ajalehtede Liidu internetimeedia
seminaril, et sel aasta Postimees Online veel kasumit ei teeni.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.