• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 17.04.08, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leito: kannibalismi ei tasu karta

Ekspress Grupi juhatuse esimees Priit Leito ütles täna Eesti Ajalehtede Liidu interneti-meedia seminaril, et meediaäris ei tasu kannibalismi karta, veeb ja paber täiendavad üksteist.
"Kannibalismi ei tasu karta, veeb ja paber täiendavad üksteist, aga kui sina veebi ei tee, teeb keegi teine," kommenteeris Leito. Samas on ta veendunud, et mõne aja pärast ületab veebireklaam ajalehtede reklaami. "2015. aastal veebireklaam ületab ajalehtede reklaami,“ oli Leito seisukoht.
Veebireklaamimüügi osas tõi Leito välja neli edukuse võtit. Esiteks mainis ta veebilehe auditooriumi suurust ja eripära. "Kui sa ei ole suur, siis pead katma hästi mõnda sektorit (sugu, vanusegrupp, regionaalsus, temaatika),“ oli kommentaar. Teiseks peab olema väga professionaalne müügimeeskond. „Ajalehed on siin dilemma ees - kas kõik müüvad veebi või moodustada eraldi veebimüügigrupp,“ märkis ta. Kolmandaks on oluline müügipakkumiste konkurentsivõimelisus ja bännerid: asukoht, mõõdud, näitamiste arv, hind. Ja neljandaks müügimeeskonna aktiivsus.
Leito pakkus oma ettekandes välja ka viimaste veebiäride müügihinnad:
– auto24.ee (15 miljonit eurot ehk 234,7 mln kr);
– Moonfish = kv.ee, osta.ee, hydra.ee, 2 leedu kinnisvara portaali (24 miljonit eurot ehk 375,5 mln kr);– CV Keskus (10 miljonit eurot ehk 156,5 mln kr);– CV Online (20 miljonit eurot ehk 313 mln kr).

Seotud lood

Uudised
  • 17.04.08, 18:14
Postimees Online jääb ka tänavu kahjumisse
Postimees Online OÜ arendus- ja turundusjuht Jaanus Lillenberg ütles täna Eesti Ajalehtede Liidu internetimeedia seminaril, et sel aasta Postimees Online veel kasumit ei teeni.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele