DreamGrow Digital OÜ tegevjuhi Priit
Kallase sõnul on võimalik enda privaatsust kaitsta Orkutit mitte
kasutades või Google'i süsteemidega mitte liitudes – olles anonüümne.
Priit Kallase sõnul annavad inimesed ise interneti otsingumootoritele enda kohta infot. Turunduse seiskohast on see hea, kuid kuidas inimesed oma privaatsust kaitsta saaksid? „Oleneb sellest, kuidas Google neid andmeid kätte saab. Kuid tegelikult te ise annate infot neile süsteemidele ja seda kõike selleks, et oleks lihtsam internetis toimetada. Olles anonüümne, mitte liitudes Orkutiga, mitte Google'is kontot omades on võimalik kaitsta oma privaatsust,“ vastas küsimusele Kallas.
„Loomulikult on võimalik ka päris ilma arvutita läbi ajada, kuid kas või e-posti kasutamiseks on siiski vaja enda andmed sisestada. Kui sa oma nime välja ei anna, siis on raske internetti kasutada,“ märkis Kallas Äripäeva seminaril „Internetiturundus - kuidas eesmärkidele lahendused leida!“.
Seotud lood
Interneti kui uue avaliku ruumi võimalused
nihutavad traditsioonilise meedia piire ning soosivad sõnavabaduse levikut, kuid
ei taga vastupidiselt arvatule teisi laimavate kommentaatorite anonüümsust,
teatas Delfi.
Maailma kaks suurimat otsingumootorit Yahoo
ja Google teatasid, et peale kahte nädalat katsetamist on nad otsustanud hakata
reklaamipindu jagama.
Google teatas hiljuti uuest
eksperimentaalsest veebisaidist Knol, mis koondab sarnaselt Vikipeediale
entsüklopeedilist infot. Tegemist on Google’i vastusega Vikipeedia kaasrajajale
Jimmy Walesile, kes on asunud tööle otsingumootori arendamise kallal, millest
loodab tulevikus Google’ile konkurenti.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.