Maailma kaks suurimat otsingumootorit Yahoo
ja Google teatasid, et peale kahte nädalat katsetamist on nad otsustanud hakata
reklaamipindu jagama.
Yahoo ja Google teatasid, et on otsustanud hakata reklaamipindu jagama, vahendas BBC.
Pilootprojekti jooksul, saab Google kasutada 3 protsendi ulatuses Yahoo otsingutulemustes oma reklaame.
Analüütikute sõnul on see samm mõeldud Microsofti ärritamiseks. Teatavasti tegi Microsoft ostmispakkumise Yahoole summas 44,6 miljardit krooni, millest Yahoo esialgselt keeldus, kuna ettevõtte arvates võiks pakkumine suurem olla.
New York Times'i järgi arutavad Microsoft ja News Corp ühispakkumise tegemist Yahoo!-le. Idee oleks kombineerida maailma kolme kõige enam külastatavat veebilehte: MySpace, Yahoo ja MSN.com.
Seotud lood
Microsoft valmistub uueks katseks saada
enda kätte Yahoo! otsingumootor.
Meediamogul Rupert Murdochi meediagigant
News Corporation peab kõnelusi Microsoftiga jõudude ühendamiseks
internetiportaali Yahoo! ülevõtmiseks, kirjutab The New York Times.
DreamGrow Digital OÜ tegevjuhi Priit
Kallase sõnul on võimalik enda privaatsust kaitsta Orkutit mitte
kasutades või Google'i süsteemidega mitte liitudes – olles anonüümne.
Aktsiaturgudel liigub täna kuuldus, et
tarkvaragigant Microsoft viskab silma Rootslaste Ericssonile.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.