Hansapanga ettevõtete panganduse
järelevalveosakonna juhi Mati Korroli sõnul suureneb koos majanduskeskkonna
halvenemisega alati ka probleemsete klientide hulk.
"Koos majanduskeskkonna halvenemisega suureneb alati ka probleemsete klientide hulk. Lahendused töötame välja koos klientidega, hea lahenduse eelduseks on õigeaegne ja avatud kommunikatsioon panga ja kliendi vahel," vastas Korroli küsimusele, kas Hansapangale võlgu olevate ettevõtete arv on kasvanud.
Lahendusi on Korroli sõnul sõltuvalt probleemidest mitmeid: korrigeerida saab maksegraafikuid, teha lisafinantseerimist, aidata leida uusi investoreid ettevõttesse jne.
"Parim lahendus sõltub juba ettevõttest. Igal juhul soovitame võimalikult vara oma pangahalduri poole pöörduda, kui ettevõtja näeb raskusi oma ettevõtte jaoks," rääkis panga esindaja.
Seotud lood
Sportlandi üks omanikke Are Altraja
põhjendab enda osalusega spordikaupade ettevõtetel tekkinud ligi 10miljonilist
võlga jaheneva majanduse ja kehvade ilmaoludega.
Täna tähistas Hansapank oma
privaatpanganduse kümnendat sünnipäeva. Selle puhul korraldatud üritusel
meenutas Jüri Mõis esimesi VIP-kliente, kes tekkisid 1995.–1996. aastal.
Hiljuti 50% Fotoluksi aktsiapakist
fotofirma juhile Assar Jõeperale müünud Q Vara suuromanik SLProductions pole
siiani Krediidiinfo andmetel suutnud kustutada ühteteist mullu detsembris
maksehäiresse kantud liisinguvõlga.
Eesti suuruselt kolmas alkoholitootja
Onistar maadleb ikka veel hiiglasliku maksuvõlaga, mis võrreldes jaanuariga on
ligi 3 miljoni krooni võrra kasvanud.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.