Rate.ee mõeldi välja ühikas. Selle
loomiseks kulus nädal. Müüdi 40 miljoni krooni eest.
"Idee tekkis 2000. aastal. See oli üks projektidest, mida me sõpradega Tartu Ülikooli ühikas arutasime. Ellu sai see viidud 2002. aastal," rääkis portaali Rate.ee looja Andrei Korobeinik
online-intervjuus
dv.ee-le.
Ta lisas, et juba projekti alustades arvestas, et see saab populaarseks, kuid ei teadnud, kuidas selle pealt saab raha teenida. Saidi esimene variant oli kirjutatud ühe nädalaga. Projekt saab nüüd kuue-aastaseks. Töötab ettevõttes umbes 30 inimest.
Kuna Andrei Korobeinik on vanem portaali Rate.ee kasutajatest, siis püüab ta uurida üksikasjalikult kasutajate huve. "Me jälgime väga tähelepanelikult meie kasutajate reaktsiooni. Mõnikord kutsume nad kontorisse ja arutame saidi arengut pitsalaua taga," seletas Korobeinik
51% Rate.ee eest maksis ??? 40 miljonit krooni. Lisaks sellele projekt ise toob kasumit. Äri rentaablus on umbes 50%.
Seotud lood
Noorte seas populaarse veebilehekülje
rate.ee looja Andrei Korobeinik ütleb tänase Äripäeva kolumnis, et peaminister
Andrus Ansipi eesmärk oli teravdada suhteid Venemaaga.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.