AS Riigi Kinnisvara (RKAS) Koidula
raudteepiirijaama ehitustööde esimesel riigihankel osales 21 ettevõtet, kes
omavahel erineva suurusega konsortsiume moodustades esitasid kuus ühispakkumust,
edastas BNS.
Hankekomisjon kontrollib esitatud pakkumuste vastavust seatud tingimustele ning esitab seejärel eduka pakkumuse juhatusele kinnitamiseks, ütles RKASi kommunikatsiooni- ja turundusjuht Madis Idnurm BNSile.
Koidula raudteejaama projekti ligikaudne maksumus on miljard krooni.
Varasema info kohaselt rajatakse Koidula raudteepiirijaama kompleksi raames kümne rööpapaariga raudteejaam ning seda ümbritsev infrastruktuuri kompleks.
Esimese ehitushanke mahtu kuuluvad: mullete ja süvendite rajamine (mullatööde maht ca. 1,8 mln m³), sildade ehitus (4 uut silda, 3 silla remont), truupide ehitus, teede ja platside ehitus (sh ca 5 km uut maanteed), elektrivarustuse väljaehitamine (sh 4 alajaama, kesk- ja madalpingevõrgud), välisvalgustuse väljaehitamine, veevarustuse väljaehitamine (sh puurkaev-pumbamaja, tuletõrjevee pumpla), drenaaži, kanalisatsiooni ja puhastusseadmete väljaehitamine.
Seotud lood
Ärikonsultant Raivo Vare ütles Äripäeva
majanduskonverentsil Äriplaan 2008, et ärge uskuge neid jutte, et Koidula
piiripunkti ehituseks euroraha ei antud.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Parts ning Riigi Kinnisvara ASi (RKAS) juhatuse esimees Jaak Saarniit sõlmisid
kokkulepe Koidula raudteepiirijaama rajamise ettevalmistamisega seotud kulutuste
hüvitamiseks kuni 30 miljoni krooni ulatuses.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium
sai valitsuselt loa sõlmida Riigi Kinnisvara Aktsiaseltsiga (RKAS) kokkulepe
Koidula raudteepiirijaama rajamise ettevalmistamisega seotud kulutuste
hüvitamiseks kuni 30 miljoni krooni ulatuses.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.