Tallinna kaubamaja juhatuse esimehe Raul
Puusepa sõnul langes valik ABC kasuks seetõttu, kuna tegemist on tugeva
turuliidriga, kellel on tugev märk ning meeskond.
"ABC näol on tegemist ühe väga selge turuliidriga, kellel on tugeva kaubamärk ja meeskond. Ma arvan, et meil on ABC-lt kõige rohkem üle võtta ja õppida,“ kommenteeris Puusepp, lisades, et ABC puhul on arengupotentsiaal kõige suurem.
Kuna ABC King veel ametlikult kaubamaja kontsernile ei kuulu, ei soostunud ka juhatuse esimees täpsemalt kommenteerima, millised uued tuuled jalatsiketis puhuma hakkavad.
"Kuna me veel päris omanikud ei ole, ei tahaks ma seda teemat etterutates kommenteerida,“ sõnas Puusepp.
"Praegu ootame Eesti ja Läti konkurentsiametilt luba, mille peaksime saama nii umbes poolteise kuu jooksul. Enne seda ei tahaks teemat kommenteerida. Selge on muidugi see, et kaubamajal, Suurtükil ja ABC-l on oskuste ja ostumahtude liitmisel uued potentsiaalid ja võimalused,“ selgitas mees, lisades, et tulevikus suudavad nad nii Eesti, kui ka Läti turul pakkuda paremat ja varieeruvamat jalatsivalikut.
Küsimusele, kas kaubamaja noolib veel mõnda jalatsimüüjat, vastas Puusepp, et praegu puuduvad ettevõttel taolised ambitsioonid.
"Kaubamaja, Suurtüki ja ABC kokku moodustavad juba sellise mahu, millega on võimalik väga jõudsalt edasi liikuda. Hetkel meil Eestis ostude, ettevõtte ülevõtmise näol ambitsioonid puuduvad,“ rääkis juhatuse esimees.
Eile sõlmisid Kaubamaja kontsern ja ASi ABC King ostu- müügilepingu, mille tulemusena omandab Kaubamaja pooleteise kuu jooksul 100% jalatsikaupmehest.
Seotud lood
15. aasta eest jalatsimüügiketi ABC King
loonud Mikko Kuosmaneni sõnul on edukal ettevõttel suures kontsernis võimalus
kasvada veelgi suuremaks, mis siiani piiratud ressursside taga kinni on
olnud.
Tallinna Kaubamaja ostis eile ASi ABC King,
lepinguga saab kaubamaja endale 9 ABC Kinga kauplust Eestis ja Lätis.
Seoses aktsionäride korralise üldkoosoleku
toimumisega on tehingute tegemine AS-i Tallinna Kaubamaja aktsiatega peatatud
alates kella 10.00 kuni üldkoosoleku otsuste avalikustamiseni börsi infosüsteemi
kaudu.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.