Internetiportaal Delfi tõi turule uue
noortele suunatud kaubamärgi "Kuut", mis vahetab välja senise Delfi
Noorteka, teatas ettevõte.
Delfi turundusjuhi Kadi Maarandi sõnul oli eesmärgiks, et noortekeskkonna kasutajad valiks ise endale sellise nime, mida nad tahavad. Nimelt on nüüdse Kuut.ee keskkonna näol tegu Eestis kõige enam enesemääratlust või personaalseid valikuid võimaldava saidiga. Registreeritud kasutajad saavad luua oma lehekülgi, määrata nende funktsioone ning hoida ja jagada oma videosid, muusikat, pilte ja tekste. "Meie soov oli, et ka keskkonna nimi oleks üks osa kasutajate valikutest," ütles Maarand.
Kuut on suunatud noortele vanuses 10-24. Keskkonna ülesehitus sarnaneb tüüpilise social network lehega nagu on maailmas tuntud Orkut, Facebook või My Space.
Seotud lood
Delfi nõukogu esimees Ville Jehe
kommenteeris ettevõtte tippjuhtide ametikohtade muutust, et ligi kümneaastane
juhatuse esimehe staaž on tema jaoks piisav, kuid päris loobuda Delfist ei
raatsi, kuna see on nagu oma laps.
Meediaärimees Hans. H Luige suuromanduses
olev Ekspress Grupp otsustas vähendada tütarfirma AS Printall aktsiakapitali
68,2 miljonilt kroonilt 18,2 miljonile kroonile.
Ekspress Gruppi kuuluv Delfi avas täna
Leedus meelalahutusportaali www.klubas.lt, mille juhiks saab laialdase
meediakogemusega ajakirjanik Julius Baliutavicius.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.