Elioni turundusjuhi Arti Otsa sõnul on
Elion sunnitud Viasati teemapaketi näitamise lõpetama, kuna tegemist
on Viasati poolse strateegiamuudatusega, mille tulemusena lõpetas viimane
Elioniga ühepoolselt lepingu.
Pärides Elionilt aru eelmisel nädalal laialisaadetud kirja kohta, kus seisab, et alates 1. juunist on Elion Visati survel sunnitud peatama Visati teemapaketi näitamise, vastas Elioni turundusjuht Arti Ots, et tegemist on Viasati juhtide poolse strateegia muutusega, mille tulemusena lõpetasid nad ühepoolselt Elioniga lepingu.
Mehe sõnul on Viasati näol tegemist Eestis vaieldamatult tugeva sisuga kanaliga ning seda oleks raske asendada. „Otsime alternatiivseid võimalusi, pakkumaks oma klientidele ka edaspidi kvaliteetset ja mitmekülgset kanalivalikut,“ rääkis ta lisades, et Elion on valmis Viasatiga koostöö jätkamiseks.
Turundusjuhi sõnul on Elioni ja Viasati vaheline koostöö senini sujunud hästi. Otsa sõnul sõlmisid nad eelmisel aastal Viasatiga kolmeaastase edastamise lepingu.
„Viasatil on olnud võimalus leping ühepoolselt lõpetada ning seda nad ka tegid. Viasati juhid on oma tegevust põhjendanud strateegia muutusega,“ rääkis Ots, kinnitades, et hõõrumisi kahe ettevõtte vahel ei ole.
Mehe sõnul on Elion Viasatiga sõlmitud lepingut nõuetekohaselt täitnud ning teinud ka turundusalast koostööd. Samuti on Elion Otsa sõnul Viasatile arvestatav reklaamiklient.
Otsa ei oska ennustada, milliseks kujunevad läbirääkimised kahe ettevõtte vahel, kuid kinnitab, et Elion annab endast parima, kaitstes oma klientide huve.
„Loomulikult on see halb uudis, kuid me ei oska hinnata, kui suureks kaotuseks meie kliendid seda peavad või kuidas nad reageerivad. Ebameeldiva olukorra leevendamiseks pakume Viasati teemapaketi klientidele kompensatsiooniks tasuta teisi teemapakette või soodustust videolaenutuses. Samuti loodame, et kliendid näevad Elioni DigiTVs mitmeid muid väärtusi, mille pärast meie juurde jääda,“ kommenteeris Ots küsimust, kas Visati kadumisega Elioni võrgust võib kahaneda ka nende vaatajaskond.
Seotud lood
Viasat Eesti juht Krista Leppiko kinnitas,
et Viasati digitelevisoonil läheb Eestis hästi, Viasat on eelmisel aastal
võitnud Baltikumis juurde ligi 85 000 klienti.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.