JMB Investeeringute ASi omanik Jüri Mõis
ütles aripaev.ee-le, et isegi, kui Hansapanga kaubamärk vabaks saab, tema seda
endale ei soetaks.
„Ei ostakski, mis ma teen temaga?“ ütles Mõis ning lisas, et Hansapanga kaubamärgi väärtust ta öelda ei oska. „Ei oska pakkudagi.“
Põhjusena, miks ta kindlasti kaubamärki soetada ei kavatse ütles Mõis, et tal pole kavatsust panka looma hakata. Samas kiitis ta Hansapank Eesti ja Swedbanki brändi ühinemist: „Otsus üht brändi toetada oli õige.“
Viimaks küsis Mõis aga üllatunult: "Ega keegi seda praegu ju ei müü?"
Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimusena, millise hinnaga ostaksite Hansapanga kaubamärgi.
Seotud lood
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel
ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks
aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Hansapanga juhatuse esimees Erkki Raasuke
ütles aripaev.ee-le, et nad ei kavatse seoses nimevahetusega ühtegi klienti
kaotada ning jutte kuni 10 protsendi klientide kadumisest nimetas ta
absurdseks.
GILD Bankersi juhtivpartner Rain Tamm ütles
aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et on Gildi kaubamärgiga rahul ja
Hansapanga kaubamärk pakuks uuele omanikule vaid lühiajalist tähelepanu.
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu
ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank
otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.