JMB Investeeringute ASi omanik Jüri Mõis
ütles aripaev.ee-le, et isegi, kui Hansapanga kaubamärk vabaks saab, tema seda
endale ei soetaks.
„Ei ostakski, mis ma teen temaga?“ ütles Mõis ning lisas, et Hansapanga kaubamärgi väärtust ta öelda ei oska. „Ei oska pakkudagi.“
Põhjusena, miks ta kindlasti kaubamärki soetada ei kavatse ütles Mõis, et tal pole kavatsust panka looma hakata. Samas kiitis ta Hansapank Eesti ja Swedbanki brändi ühinemist: „Otsus üht brändi toetada oli õige.“
Viimaks küsis Mõis aga üllatunult: "Ega keegi seda praegu ju ei müü?"
Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimusena, millise hinnaga ostaksite Hansapanga kaubamärgi.
Seotud lood
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel
ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks
aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Hansapanga juhatuse esimees Erkki Raasuke
ütles aripaev.ee-le, et nad ei kavatse seoses nimevahetusega ühtegi klienti
kaotada ning jutte kuni 10 protsendi klientide kadumisest nimetas ta
absurdseks.
GILD Bankersi juhtivpartner Rain Tamm ütles
aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et on Gildi kaubamärgiga rahul ja
Hansapanga kaubamärk pakuks uuele omanikule vaid lühiajalist tähelepanu.
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu
ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank
otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.