Hansapanga juhatuse esimees Erkki Raasuke
ütles aripaev.ee-le, et nad ei kavatse seoses nimevahetusega ühtegi klienti
kaotada ning jutte kuni 10 protsendi klientide kadumisest nimetas ta
absurdseks.
"Nimesid on enne vahetatud ning vahetatakse ka tulevikus," ütles Raasuke ning päris omakorda väga üllatunult, et kust üldse võetakse selline väide, nagu peaks pank nimevahetusega seoses nii palju kliente kaotama. Ta kinnitas, et üleminek viiakse läbi väga sujuvalt ning kõik kliendid saavad aru, et tegu on sama pangaga.
Hansapanga endine peadirektor Indrek Neivelt ütles eile "Aktuaalsele kaamerale", et Hansapanga nimevahetus võib pangale maksma minna 5-10 protsenti kliente.
Ka Hansapanga asutaja Olari Taal ütles eile Postimehele, et on valmis kihla vedama, et Swedpangaks muutumisega kaotatakse kliente.
Seotud lood
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel
ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks
aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
GILD Bankersi juhtivpartner Rain Tamm ütles
aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et on Gildi kaubamärgiga rahul ja
Hansapanga kaubamärk pakuks uuele omanikule vaid lühiajalist tähelepanu.
JMB Investeeringute ASi omanik Jüri Mõis
ütles aripaev.ee-le, et isegi, kui Hansapanga kaubamärk vabaks saab, tema seda
endale ei soetaks.
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu
ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank
otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.