• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 21.05.08, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tamm: Hansapanga kaubamärk pakuks vaid lühiajalist tähelepanu

GILD Bankersi juhtivpartner Rain Tamm ütles aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et on Gildi kaubamärgiga rahul ja Hansapanga kaubamärk pakuks uuele omanikule vaid lühiajalist tähelepanu.
„Ei meie oleme Gildi kaubamärgiga rahul, pikas perspektiivis selle väärtus kindlasti tõuseb veelgi. Hansapanga kaubamärk oleks selline, mis tagab positiivse esimese tähelepanu,“ rääkis Tamm, kelle sõnul panganduses vaid esimesest tähelepanust ei piisa.
Kaubamärgi väärtuse üle arutades ütleb Tamm, et tegelikult on ju Hansapanga väärtus organisatsioonis ja selle töötajates, kui need lahutada, kaotab kaubamärk oma väärtusest palju. „Hansapanga puhul ei ole tegemist tüüpilise organisatsioonist sõltumatu jaekaubamärgiga aga mingi positiivne väärtus tal kindlasti on," vastas ettevõtja küsimusele, millise hinnaga ostaks ta Hansapanga kaubamärgi.

Seotud lood

Uudised
  • 21.05.08, 08:34
Hansapangast saab lõplikult Swedbank
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Uudised
  • 22.05.08, 12:25
Raasuke: me ei kavatse ühtegi klienti kaotada
Hansapanga juhatuse esimees Erkki Raasuke ütles aripaev.ee-le, et nad ei kavatse seoses nimevahetusega ühtegi klienti kaotada ning jutte kuni 10 protsendi klientide kadumisest nimetas ta absurdseks.
Uudised
  • 21.05.08, 12:33
Mõis Hansapanga kaubamärki ei ostaks
JMB Investeeringute ASi omanik Jüri Mõis ütles aripaev.ee-le, et isegi, kui Hansapanga kaubamärk vabaks saab, tema seda endale ei soetaks.
Uudised
  • 22.05.08, 12:49
Kalev loovutas mainekaima kaubamärgi tiitli kaduvale Hansapangale
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele