GILD Bankersi juhtivpartner Rain Tamm ütles
aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et on Gildi kaubamärgiga rahul ja
Hansapanga kaubamärk pakuks uuele omanikule vaid lühiajalist tähelepanu.
„Ei meie oleme Gildi kaubamärgiga rahul, pikas perspektiivis selle väärtus kindlasti tõuseb veelgi. Hansapanga kaubamärk oleks selline, mis tagab positiivse esimese tähelepanu,“ rääkis Tamm, kelle sõnul panganduses vaid esimesest tähelepanust ei piisa.
Kaubamärgi väärtuse üle arutades ütleb Tamm, et tegelikult on ju Hansapanga väärtus organisatsioonis ja selle töötajates, kui need lahutada, kaotab kaubamärk oma väärtusest palju. „Hansapanga puhul ei ole tegemist tüüpilise organisatsioonist sõltumatu jaekaubamärgiga aga mingi positiivne väärtus tal kindlasti on," vastas ettevõtja küsimusele, millise hinnaga ostaks ta Hansapanga kaubamärgi.