GILD Bankersi juhtivpartner Rain Tamm ütles
aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et on Gildi kaubamärgiga rahul ja
Hansapanga kaubamärk pakuks uuele omanikule vaid lühiajalist tähelepanu.
„Ei meie oleme Gildi kaubamärgiga rahul, pikas perspektiivis selle väärtus kindlasti tõuseb veelgi. Hansapanga kaubamärk oleks selline, mis tagab positiivse esimese tähelepanu,“ rääkis Tamm, kelle sõnul panganduses vaid esimesest tähelepanust ei piisa.
Kaubamärgi väärtuse üle arutades ütleb Tamm, et tegelikult on ju Hansapanga väärtus organisatsioonis ja selle töötajates, kui need lahutada, kaotab kaubamärk oma väärtusest palju. „Hansapanga puhul ei ole tegemist tüüpilise organisatsioonist sõltumatu jaekaubamärgiga aga mingi positiivne väärtus tal kindlasti on," vastas ettevõtja küsimusele, millise hinnaga ostaks ta Hansapanga kaubamärgi.
Seotud lood
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel
ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks
aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Hansapanga juhatuse esimees Erkki Raasuke
ütles aripaev.ee-le, et nad ei kavatse seoses nimevahetusega ühtegi klienti
kaotada ning jutte kuni 10 protsendi klientide kadumisest nimetas ta
absurdseks.
JMB Investeeringute ASi omanik Jüri Mõis
ütles aripaev.ee-le, et isegi, kui Hansapanga kaubamärk vabaks saab, tema seda
endale ei soetaks.
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu
ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank
otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.