SEB marketingidivisjoni juht Karl Multer
ütles aripaev.ee-le, et Hansapanga nimevahetus mõjutab kindlasti nende
kaubamärgi positsiooni Eesti turul - Emori uuringu järgi on Hansapank
hetkel kõige mainekam kaubamärk.
SEB Pank platseerus Emori uuringus kolmandale kohale. Tulemust kommenteerides ütles Multer, et on antud tulemustega väga rahul. "Antud tulemused on veelkordseks tõenduseks, et nimevahetusprotsess on läbi viidud edukalt," märkis ta. Hiljuti muutus SEB Ühispanga nimi SEB Pangaks.
Hansapank kavatseb oma nime muuta Swedbankiks. Multer ütles, et Hansapanga positsiooni mõjutab kindlasti nimevahetusprotsess. "Aeg näitab, kas nende järgmise aasta positsioon jääb samaks või muutub," sõnas ta.
Multer märkis veel, et saavutamaks edetabelis esikohta peaks SEB kõigepealt saavutama eraisikute turul suurima turuosa, sest elanikkonnal on alati selle kaubamärgi vastu tugevamad emotsioonid, mida ise tarbitakse.
Ta lisas, et Kalevi kaubamärgiga toimunud muutused kajastuvad ka nende käesoleva aasta tulemustes. Nimelt kaotas Kalev kõige mainekama kaubamärgi tiitli.
Seotud lood
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel
ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks
aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Reitinguagentuur Standard Poor's
teatas täna, et Rootsi Swedbanki otsus võta ka Baltimaades sama bränd kasutusele
näitab emapankade eriti jõulist toetust piirkonnale.
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu
ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank
otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
Goldman Sachs Group Inc langetas Balti
regiooni suurima panga Swedbank AS reitingut kolme aasta madalaimale
tasemele.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.