SEB marketingidivisjoni juht Karl Multer
ütles aripaev.ee-le, et Hansapanga nimevahetus mõjutab kindlasti nende
kaubamärgi positsiooni Eesti turul - Emori uuringu järgi on Hansapank
hetkel kõige mainekam kaubamärk.
SEB Pank platseerus Emori uuringus kolmandale kohale. Tulemust kommenteerides ütles Multer, et on antud tulemustega väga rahul. "Antud tulemused on veelkordseks tõenduseks, et nimevahetusprotsess on läbi viidud edukalt," märkis ta. Hiljuti muutus SEB Ühispanga nimi SEB Pangaks.
Hansapank kavatseb oma nime muuta Swedbankiks. Multer ütles, et Hansapanga positsiooni mõjutab kindlasti nimevahetusprotsess. "Aeg näitab, kas nende järgmise aasta positsioon jääb samaks või muutub," sõnas ta.
Multer märkis veel, et saavutamaks edetabelis esikohta peaks SEB kõigepealt saavutama eraisikute turul suurima turuosa, sest elanikkonnal on alati selle kaubamärgi vastu tugevamad emotsioonid, mida ise tarbitakse.
Ta lisas, et Kalevi kaubamärgiga toimunud muutused kajastuvad ka nende käesoleva aasta tulemustes. Nimelt kaotas Kalev kõige mainekama kaubamärgi tiitli.