Copenhagen Post kirjutas, et Taani saab
hästi hakkama välisinvestorite ligitõmbamisega, kuid riigil on probleeme
nende hoidmisega.
Organisatsioon Investeeri Taani, mis on osa Taani välisministeeriumi kaubandusnõukojast, tegeleb lobby-tööga, mis peaks aitama välisfirmasid paigale jääda.
Uue järelhoolduse After-Care strateegia on kaubandusnõukogu esimehe Henning Dyremose’i sõnul tark tegu, kuna see teenindab välisettevõtteid ja aitab neil luua pikaajalisi suheteid, mis omakorda hoiab firmad riigis.
Taani valitsus lubas neljaks aastaks 37 miljonit Taani krooni ehk ca 77 miljonit Eesti krooni, et riiki ülemaailmselt reklaamida.
Järelhooldusstrateegia pakub ettevõtetele nõuandeid kuidas ehitada üles suhteid Taani ettevõtjatega, praktilist abi ja strateegilisi nõustamisteenuseid, et välisfirmad saaksid oma tegevust Taanis laiendada.