Raepress teatas täna, et piletikontrolli
õigus antakse Tallinna linnavalitsuse määruse eelnõu kohaselt
munitsipaalpolitseile.
Tallinna Munitsipaalpolitsei Amet (Mupo) hakkab bussis, trammis ja trollis piletita sõitnutele karistusi määrama.
Abilinnapea Taavi Aasa sõnul on eelnõu eesmärgiks taastada toimiv sõiduõiguse kontrollsüsteem Tallinna ühistranspordis. „Munitsipaalpolitsei isikkoosseis suureneb lähiajal 60 kontrolöri võrra,” selgitas Aas.
Määrusega täieneb ametnike loetelu, kellel on õigus linnavalitsuse kui kohtuvälise menetleja nimel väärtegusid menetleda ja väärteomenetluses kogutavaid delikaatseid isikuandmeid töödelda.
Seotud lood
Täna avaldatud otsusega, mille kohaselt
trahvi võib määrata vaid ametiisik, sai lõpu aastaid Soomes autosõitjate meeli
erutanud vaidlusküsimus.
Riigikohus tunnistas tänase otsusega
põhiseaduse vastaseks ning kehtetuks ühistranspordiseaduse ning
väärteomenetluse seaduse sätted, mis lubavad riigile kuuluvat
karistusfunktsiooni delegeerida edasi eraõiguslikele juriidilistele isikutele.
Tallinna Linnavalitsus lükkab
kategooriliselt ümber väite, nagu oleks Ühisteenused ühistranspordipiletite
müügist laekuva piletitulu endale saanud.
Tallinna Linnavalitsuse kinnitusel jätkub
pealinna ühistranspordis piletite kontroll, kuhu on kaasatud nii AS Ühisteenused
kui ka Tallinna Transpordiamet.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.