• OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,91
  • OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,91
  • 28.05.08, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skype suunab jõupingutused üha enam äriklientidele

Skype püüab järjest innukamalt oma teenuseid tarbima suunata ettevõtteid, olles juba saavutanud ka märkimisväärset edu.
Ettevõtte osakonna Skype for Business juht Wilhelm Lundborg ütles kauppalehti.fi-le, et Skype’i 309 miljonist kasutajast juba umbes 30% kasutab internetikõnesid ka tööalaselt.
Lisaks tavaliste Skype’i kõnede reklaamimisele on ettevõte asunud aktiivsemalt tutvustama ka konverentsi- ja videokõnede võimalusi, seda just väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Lundborg tutvustas eile Helsingis ettevõtte korraldatud uurimust, mille kohaselt on enam kui pooled Euroopa väikestest ja keskmise suurusega ettevõtetest kavatsevad lähema 12 kuu jooksul kasutusele võtta uut kõne- või videotehnoloogiat.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele