EMT Mobiil-ID teenuse kasutamiseks on
lepingu sõlminud üle 10 000 kliendi, teatas firma.
„Meil on väga hea meel, et Eesti inimesed on ülimalt innovaatilised ning on Mobiil-ID soojalt vastu võtnud. Eriti hea meel on selle üle, et kui inimene on Mobiil ID-id kasutama hakanud, siis ei pöördu ta enam tagasi teiste vahendite juurde, mis tõendab Mobiil-ID kasutajasõbralikkust,“ ütles EMT lisateenuste ärijuht Indrek Österman.
Mobiil-ID täidab ID-kaardi, PIN-kalkulaatori ja kaardilugeja ülesandeid. Mobiil-ID võimaldab tõendada oma isikut internetis ja anda digitaalallkirja.
Mobiil-IDga sisselogimist ja digitaalallkirja andmist võimaldavad oma teenuste kasutamisel pea kõik suuremad internetiteenuste pakkujad.
„Hämmastav, kui palju see elu mugavamaks teeb, ja mis peamine - seda on nii lihtne kasutada,“ kommenteeris teenust Mobiil-ID kasutaja Kiira Nauts.
Seotud lood
Uue prognoosi kohaselt on Rootsis mobiilse
lairibaühendusega internetikasutajaid aasta lõpuks üle miljoni, kirjutas Dagens
Nyheter.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.