Kui Eestis kasvas Rimi käive selle aasta
viie kuuga 9%, siis Lätis ja Leedus kasvas poekett kiiremini, Lätis 21 ja Leedus
15 protsenti.
Rimi Baltic Groupi netokäive 2008. aasta jaanuarist maini oli 521,9 miljonit eurot ehk 8,1 miljardit Eesti krooni, mis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga tähendab 16protsendilist käibe kasvu.
Rimi Eesti Foodi netokäive jaanuarist maini 2008, ilma käibemaksuta oli 155,5 miljonit eurot ehk 2,4 miljardit Eesti krooni ning käibe kasv oli 9% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Rimi Latvia netokäive oli 255,2 miljonit eurot ehk 3,9 miljardit Eesti krooni ning käibe kasv oli 21% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Rimi Lietuva näitajad olid vastavalt käive 111,2 miljonit eurot ehk 1,7 miljardit Eesti krooni ja selle kasv 15 protsenti.
Seotud lood
Sellest aastast täielikult ICA kontserni
konsolideeritud Rimi Baltic kasvatas läinud aastal käivet 19,6% 15,2 miljardile
Eesti kroonile, kuid lõpetas aasta 20 miljoni krooni suuruse kahjumiga
(võrreldav kahjum aasta varem oli 13,6 miljonit krooni).
Rimi Baltic Group´i netokäive oli käesoleva
aasta esimesel poolaastal 553,1 miljonit eurot, mis võrreldes eelmise aasta sama
perioodiga tähendab 23-protsendilist käibekasvu.
Kesko lõpetas eile Rimi Balticu aktsiate
müügitehingu, saades 50 miljoni eurosest (782,5 miljoni kroonisest) tehingust
umbes 25 miljonit eurot (391,25 miljonit krooni) kasumit.
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Evelin
Mägioja ütles, et võrreldes Läti ja Leeduga on Rimi Eestis vähem kasvanud, kuna
naabrid on rohkem kauplusi avanud ning madalam inflatsioon oma töö teinud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.