Elisa investeeris kahe aastaga mobiilivõrgu
kvaliteedi parandamiseks pool miljardit krooni, keskendudes parima leviala
loomisel tiheda tugijaamade võrgu rajamisele.
„Kahe aasta eest suvel käivitunud parima leviala investeeringuprogrammi raames on Elisa praeguseks panustanud pool miljardit krooni oma mobiilivõrgu kvaliteedinäitajate tõstmiseks Eesti erinevates linnades ja maapiirkonnas. Kokku ulatuvad aga meie 2006. aasta algusest tänavuse aasta lõpuni tehtavad investeeringud 650 miljoni kroonini,“ ütles Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen.
Tema sõnul loovad tihedamalt paiknevad tugijaamad lisaks kõnekvaliteedile aluse operaatori edukaks üleminekuks ka 3,5G raadiovõrgu standardile – viimane on omakorda kiire mobiilse Interneti pakkumise eelduseks.
Poole miljardi kroonine investeering sisaldab Sami Seppäneni sõnul Elisa võrgu tihendamiseks lisandunud 400 uut tugijaama. Praeguseks levib Elisa üheksas linnas – Tartu, Võru, Valga, Viljandi, Otepää, Pärnu, Narva, Sillamäe ja Jõhvi.
Elisa pakub kõne- ja internetilahendusi nii mobiilside- kui ka püsivõrgu kaudu. Elisa mobiilsidevõrgu levialas elab 99% Eesti elanikkonnast. Elisa ja globaalne mobiilsideoperaator Vodafone on sõlminud laiaulatusliku koostöölepingu, mille kohaselt Elisa ja Vodafone pakuvad ühisteenuseid 40 erinevas riigis. Elisa pakub püsivõrgu- ja internetilahendusi Talllinnas, Tartus, Pärnus ja Narvas. Ettevõtte 2007. aasta käive oli 1,88 miljardit krooni ning tegevuskasum 591 miljonit krooni.
Seotud lood
Elisa pöördus tarbijakaitseametisse
avaldusega, milles palub ära keelata tarbijatele ebatõest infot jagav EMT
reklaam, mis väidab EMT leviala paremust.
Aprilli lõpus jõudis Eestisse Soomes alguse
saanud internetikogukond Wippies, mis kuulub põhjanaabrite juures mobiiltelefone
müüvale firmale Saunalahti ja see omakorda Elisale.
Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen lubas,
et kui Eestis on 50 000 inimest, kes tahavad 5x10 cm ekraanilt televiisorit
vaadata ja on nõus selle eest maksma, käivitavad nad kohe teenuse.
Elisa klientide arv kasvas tänavu teises
kvartalis möödunud aastaga võrreldes 334 700 kliendini ehk ligi kümnendiku
võrra, Elisa teise kvartali kasum oli 14% suurem kui mullu, ulatudes 171 miljoni
Eesti kroonini.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.