Elisa klientide arv kasvas tänavu teises
kvartalis möödunud aastaga võrreldes 334 700 kliendini ehk ligi kümnendiku
võrra, Elisa teise kvartali kasum oli 14% suurem kui mullu, ulatudes 171 miljoni
Eesti kroonini.
„Teises kvartalis teenisime 117,4 miljonit krooni kasumit ning ärikasumi (EBITDA) marginaal tõusis 38,9 protsendini. Poolaasta kasum suurenes mullusega võrreldes 7,1% ehk 203 miljoni kroonini. Mobiilsidesektori hüppelise kasvu ajad on Eestis küll möödas, kuid hea teenus ja õiglane hind aitavad turgu juurde võita,“ selgitas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Elisa teise kvartali käive oli 440 miljonit krooni, langedes mullu sama ajaga võrreldes 10,4%. Käibelanguse põhjuseks on operaatoritevahelise sidumistulu vormiline vähenemine, mis sõltus regulatsioonist ja muutus möödunud aasta novembris. Tänavuse esimese kvartaliga võrreldes kasvas käive 9% võrra.Elisa on Eesti operaator, mis pakub kõne- ja internetilahendusi nii mobiilside- kui ka püsivõrgu kaudu. Elisa mobiilsidevõrgu levialas elab 99% Eesti elanikkonnast. Elisa ja globaalne mobiilsideoperaator Vodafone on sõlminud laiaulatusliku koostöölepingu, mille kohaselt Elisa ja Vodafone pakuvad ühisteenuseid 40 erinevas riigis. Ettevõtte 2007. aasta käive oli 1,88 miljardit krooni ning tegevuskasum 591 miljonit krooni.
Seotud lood
Elisa investeeris kahe aastaga mobiilivõrgu
kvaliteedi parandamiseks pool miljardit krooni, keskendudes parima leviala
loomisel tiheda tugijaamade võrgu rajamisele.
Elisa teatas täna, et on kümnendiku võrra
II kvartalis klientide arvu suurendanud. EMT kirjutas sama aja jooksul enda
arvele 30 000 klienti ja Tele2 ligi 8000, kliente teistele operaatorile kaotanud
ei ole enda sõnul keegi.
Eile ja täna said tuhanded Elisa kliendid
kõnesid tundmatult Madagaskari numbrilt. Elisa paneb oma klientidele südamele,
et nad ei võtaks vastu tundmatult välismaiselt numbrilt tulnud kõnesid ega
helistaks neile ka tagasi.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.