Eelmise kuu müüginumbrid võrreldes möödunud
aasta sama kuuga on jälle languses ja seda seekord lausa 25 protsendi jagu.
Suurimaks kukkujaks eesotsas on Honda, kel möödunud kuul läks koguni enam kui poole vähem autosid müüki, vahendas Motors24 ARKi statistikat. Esikümnest on vaid kolm marki suutnud tõusta ja neist kõige rohkem Citroen, kelle müük toetub suuresti C4 edule, mida läks eelmisel kuul üksi 88 tükki.
Suuresti on kukkunud ka Opel, kes on müünud üle saja auto vähem kui eelmisel aastal samal perioodil. Esimene on endiselt Toyota, kes on küll kukkunud, kuid mitte niipalju, et kedagi endast mööda lasta.
Autode müük juunis 2008 ja juunis 2007
Top 10
Seotud lood
ARKi statistikast selgub, et 2008. aasta
märtsis registreeriti Eestis esmakordselt uusi sõidukeid 10% vähem, kui mullu
samal ajal.
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük oli
juunis 4,8 miljardit krooni — püsivhindades 7% vähem kui aasta tagasi, teatas
statistikaamet.
Viking Motorsi juhatuse esimees Üllar
Tanibergi sõnul on automüügi kukkumine 25% täiesti normaalne Eesti jahtuvas
majanduses.
USA autoomanikud püüavad kalli kütuse ja
kehva majandusseisu tõttu lahti saada maasturitest, samas sobivaid uusi autosid
ei ole ja autotööstus jääb tühjade pihkudega.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.