Uute autode müük on endiselt miinuses.
Võrreldes eelmise aasta mai kuuga oldi seekord ARKi andmete kohaselt lausa 17
protsendiga miinuses.
AMTELi andmetel uute autode müük langes 15%, nullides viimase kahe aasta higi ja vaeva ning jäädes pidama 91 tehingut allapoole 2006. aasta taset, kirjutas Auto 24.
Kõige suuremad kannatajad möödunud kuul olidki esiotsa Toyota ja Honda, mille müük hävis enam kui kolmekümne protsendiga. Kolmandat kohta ehk Mazdat on seni veepeal hoidnud uue „Kuue“ tulek, vahendas Motors24. Tõsi on küll see, et suvel on selle auto tarnimisega probleeme, sest etteantud limiit on selleks aastaks üsna väike. See paraneb aga sügise poole.
Volkswagen, KIA ja Nissan on endiselt plussis. Eriti just viimane, kuid eelmise aasta tarneprobleemid on ka tänaseks lahenduse saanud. Huvitav on muidugi fakt, et üheteistkümnendaks on tabelis tõusnud Mercedes, kellel hoolimata sellel aastal puuduvatest mudeliuuendustest õnnestus maha müüa 28% rohkem sõidukeid kui eelmisel aastal. Üldiselt on kolm Saksa premiumbrandi esiosale lähemale kerkinud. Subaru on hoo üles saanud tänu lisandunud uuele esindusele ja uuele Foresterile, mis kahepeale kokku andsid 42% müügikasvu.
Tõeline imeauto on aga Fiat, kes oma müügitulemused Münchauseni kombel patsi pidi üles vedas. Abiks uue 500 rambivalgus ja kasvuks koguni 135%. Kvaliteetautodest on kahtlaselt hästi läinud Mercedesel.
On karta, et languse trend jätkub. Üldiselt on teada, et soojad ilmad autosalongidesse kliente ei lisa ja suveks langeb müük veelgi.
Mai 2008 ARKi automüügi top 10
Seotud lood
Eelmise kuu müüginumbrid võrreldes möödunud
aasta sama kuuga on jälle languses ja seda seekord lausa 25 protsendi jagu.
ARKi statistikast selgub, et 2008. aasta
märtsis registreeriti Eestis esmakordselt uusi sõidukeid 10% vähem, kui mullu
samal ajal.
Automüüja Kia Auto turundusjuhi Kristel
Kõrgmaa sõnul eelistab eestlane eelkõige ökonoomsust ja ratsionaalsust.
Miniautodele aga tormi ei joosta ning vaevalt seda tegemagi hakatakse.
Mais müüsid peaaegu kõik tarbesõidukite
müüjad autosid vähem, kui eelmisel kuul ja mullu samal ajal. Eriti drastiline
erinevus ilmneb, kui võrrelda eelmise aasta maikuu tarbesõidukite müüki. Siis
läks kaubaks 690 autot, nüüd vaid 364 erinevat veokit.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.