• OMX Baltic0,96%289,28
  • OMX Riga−0,17%876,51
  • OMX Tallinn0,23%1 830,6
  • OMX Vilnius0,09%1 124,41
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,11%8 535,9
  • Nikkei 2250,79%39 958,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,26
  • OMX Baltic0,96%289,28
  • OMX Riga−0,17%876,51
  • OMX Tallinn0,23%1 830,6
  • OMX Vilnius0,09%1 124,41
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,11%8 535,9
  • Nikkei 2250,79%39 958,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,26
  • 01.07.08, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mais vähenes jaemüük 3%

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük vähenes 2008. aasta mais eelmise aasta maiga võrreldes püsivhindades 3%, teatas statistikaamet.
Mais oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,8 miljardit krooni. Toidukaupade kauplustes suurenes jaemüük eelmise aasta maiga võrreldes 1%, tööstuskaupade kauplustes aga vähenes 7%. Kaupade jaemüük vähenes eelmise aasta maiga võrreldes enamikul tegevusaladel, v.a postimüük ning apteegikaupade ja kosmeetikavahendite müük. Kõige rohkem vähenes jaemüük muudes spetsialiseeritud kauplustes ning tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.
Aprilliga võrreldes suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4%.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli mais 5,7 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis 85%. Eelmise aasta maiga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 4% ning eelmise kuuga võrreldes 3%.

Seotud lood

Uudised
  • 31.07.08, 10:56
Jaemüük vähenes aastaga 7%
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük oli juunis 4,8 miljardit krooni — püsivhindades 7% vähem kui aasta tagasi, teatas statistikaamet.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele