Värske Automotive News´ 2008 Global Data
Book andmetel müüs Hyundai-Kia autokontsern 2007. aastal kokku pea 4 miljonit
autot, tõustes sellega maailma suuruselt viiendaks autotootjaks. 2006. aastal
oli Hyundai-Kia sama uuringu järgi 6. ning 1999. aastal 11. kohal, teatas firma.
„Oleme väga uhked, et saavutasime oma eesmärgi jõuda maailma suurimate autotootjate sekka nii lühikese ajaga,“ ütles Kia Auto Balti regiooni turundusjuht Kristel Kõrgmaa. „Hyundai-Kia kontserni jaoks on väga oluline toodete kvaliteet ning on hea näha, et kliendid oskavad seda hinnata – Hyundai-Kia kontserni autotoodang on saavutanud kõikjal maailmas kindla kvaliteedimärgiga toodete staatuse.“
Kristel Kõrgmaa sõnul keskendub Kia jätkuvalt uue põlvkonna omapärase disainiga autode tootmisele eesmärgiga täiustada nende kvaliteeti, disaini ja keskkonnasõbralikkust. „Julge ja isikupärane disain teeb Kiast brändi, mida eelistavad nii ealt kui hingelt noored, kvaliteeti hindavad autoostjad,“ lausus Kristel Kõrgmaa.
2007. aastal müüdud autode arv Automotive News´ 2008 Global Data Booki andmetel:
1. Toyota 9 366 000
2. GM 8 902 252
3. Volkswagen 6 191 618
4. Ford 5 964 000
5. Hyundai-Kia 3 961 629
6. Honda 3 831 000
7. Nissan 3 675 574
8. PSA/Peugeot 3 428 400
9. Chrysler 2 676 268
10. Fiat 2 620 864
Kui arvesse võtta eksporditud 185 114 koosteosade täiskomplekti, mis komplekteeriti Hyundai-Kia rahvusvaheliste partnerite poolt, siis ulatus kontserni müük 4 146 743 ühikuni. Automotive Newsi metodoloogia ei võta koosteosade täiskomplekte arvesse.
Hyundai-Kia autokontsern on alates oma asutamisest väga jõudsalt arenenud. 1999. aastal hinnati kontsern maailma suuruselt 11. autotootjaks. Samal aastal võttis tegevjuhi koha üle Mong-Koo Chung, kelle eestvedamisel on kontsern tõusnud edetabelites ning laiendanud oma tootmist, avades uued tehased USAs, Hiinas, Indias, Slovakkias, Tšehhis, Venemaal ja Brasiilias.
Seotud lood
USA autoomanikud püüavad kalli kütuse ja
kehva majandusseisu tõttu lahti saada maasturitest, samas sobivaid uusi autosid
ei ole ja autotööstus jääb tühjade pihkudega.
Sellel aastal Ühendriikides tehtud uuringu
tulemuste kohaselt on viimasel kolmel aastal müüdud autodest kõige
vastupidavamad Lexused.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.