ÜRO turismiorganisatsiooni andmeil on
rahvusvaheline turism esimeses kvartalis läinud aastaga võrreldes 5% kasvanud,
trotsides üleüldist püksirihma pingutamist kütuse ja toidu hüppelise hinnatõusu
ning laenuvõimaluste kitsenemise järel.
Maailma turismibaromeetri andmeil jätkub kasv ka järgnevate kvartalite jooksul, kirjutas Financial Times.
Läinud aasta kokkuvõttes kulutasid reisimisele enim sakslased, ameeriklased, inglased ja prantslased. Hiina, mille arvele langes 900 miljardile dollarile hinnatud turust mullu 30 miljardit dollarit, läks esimest korda mööda Jaapanist. Venemaa möödus Lõuna-Koreast ja kerkis üheksandale kohale.
Euroopas olid turistide lemmiksihtkohad mullu Rootsi, Läti, Montenegro ja Iisrael, kus kasvu mõõdeti kahekohaliste numbritega.
Populaarsed olid USA ja Kuuba.
Seotud lood
Eesti reiside populaarsus langes soomlaste
silmis, laevas ööbimisega reise tehti juunis 45% vähem kui eelmine aasta
samal ajal, selgus Soomes tehtud uuringust.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.