• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 06.07.08, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahvusvaheline turism trotsib langust

ÜRO turismiorganisatsiooni andmeil on rahvusvaheline turism esimeses kvartalis läinud aastaga võrreldes 5% kasvanud, trotsides üleüldist püksirihma pingutamist kütuse ja toidu hüppelise hinnatõusu ning laenuvõimaluste kitsenemise järel.
Maailma turismibaromeetri andmeil jätkub kasv ka järgnevate kvartalite jooksul, kirjutas Financial Times.
Läinud aasta kokkuvõttes kulutasid reisimisele enim sakslased, ameeriklased, inglased ja prantslased. Hiina, mille arvele langes 900 miljardile dollarile hinnatud turust mullu 30 miljardit dollarit, läks esimest korda mööda Jaapanist. Venemaa möödus Lõuna-Koreast ja kerkis üheksandale kohale.
Euroopas olid turistide lemmiksihtkohad mullu Rootsi, Läti, Montenegro ja Iisrael, kus kasvu mõõdeti kahekohaliste numbritega.
Populaarsed olid USA ja Kuuba.

Seotud lood

Uudised
  • 01.08.08, 13:01
Eesti populaarsus reisisihtkohana soomlaste silmis kahanenud
Eesti reiside populaarsus langes soomlaste silmis, laevas ööbimisega reise tehti juunis 45% vähem kui eelmine aasta samal ajal, selgus Soomes tehtud uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele