Tartu–Stockholmi regulaarsete lennureiside
alustamine viibib ilmselt vähemalt kuu, sest Tallinna Lennujaamal on raskusi
riigimetsa raieloa saamisel ja rajavalgust pakutakse hirmkalli hinnaga.
Tallinna Lennujaama regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla ütles Tartu Postimehele, et firma Elektrocentrum pakutud 49 miljoni krooni suurune rajavalgustuse hind, mis osutus konkurentide hulgas soodsaimaks, käib kordades üle ehituseelarvesse planeeritud summa.
Teine lahenduseta probleem on 25,8 riigimetsa raie Ülenurme lennuvälja kõrguspiirangu alal. Ülenurme lennujaama juhataja Rein Margi jutu järgi on põhjustanud suure bürokraatliku venimise lageraie ümberkvalifitseerimine raadamiseks.
Estonian Airi president Andrus Aljase selgitusel näeb Estonian Air Tartu–Stockholmi liini põhikundedena teadlasi, õppejõude ja üliõpilasi, mistõttu pole suvekuud, kui liikvel on peamiselt turistid, soodsaim aeg piletimüügiks.
Seotud lood
Rahvusvaheliste lendude täituvus on
viimasel ajal langenud. Viimati reisis sama arv inimesi viis aastat tagasi
juunis.
Estonian Air plaanib oktoobri algusest
hakata kolm korda nädalas lendama Tartu Ülenurme lennuväljalt Stockholmi Arlanda
lennuväljale.
Septembri lõpuks peame olema valmis, et
Ülenurme lennuväljalt saaks hakata regulaarlende tegema Stockholmi, ütles ASi
Tartu Lennujaam juhataja Rein Mark.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.