• OMX Baltic−2%293,09
  • OMX Riga0,16%882,01
  • OMX Tallinn−0,91%1 875,85
  • OMX Vilnius−2,21%1 133,45
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,43%8 833,07
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • OMX Baltic−2%293,09
  • OMX Riga0,16%882,01
  • OMX Tallinn−0,91%1 875,85
  • OMX Vilnius−2,21%1 133,45
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,43%8 833,07
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • 20.04.09, 18:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu lennujaam on septembri lõpuks liinilendudeks valmis

Septembri lõpuks peame olema valmis, et Ülenurme lennuväljalt saaks hakata regulaarlende tegema Stockholmi, ütles ASi Tartu Lennujaam juhataja Rein Mark.
Tema sõnul on enne seda vaja kindlasti teha veel kolm suuremat tööd. „Mai lõpuks saab paika uus tuledesüsteem ja oktoobri lõpuks paigaldatakse täppismaandumise süsteem ILS,“ rääkis Mark. „Samuti tuleb oktoobri alguseks ümber ehitada reisiterminal, 11. mail on ehituspakkumiste laekumise tähtaeg.“ Uude reisiterminali tuleb praeguse, ajast ja arust reisiterminaliga võrreldes 300 ruutmeetrit pinda enam.
Margi kinnitusel tähendab uue liini lisandumine Tartu Lennujaamale alguses lisakulusid. „Näiteks peame me septembris tööle võtma vähemalt neli inimest, kes hakkavad tagama reiside teenindamist,“ lausus Mark. „Tulevikus võivad aga regulaarliinid hakata järk-järgult midagi ka sisse tooma, eriti, kui lisandub reise veelgi.“
Tartu Lennujaam on aastatel 2005-2008 investeeritud üle 65 miljoni krooni. Ehitatud on uus lennuliiklustorn, paigaldatud on uusi navigatsiooniseadmeid, renoveeritud on lennukite ruleerimistee ning lennurada on pikendatud 1800 meetrini. Nii pikale rajale võivad vabalt maanduda ka Boeningu keskmise klassi lennukid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele