U.S. Airways avaldab pilootidele survet, et
nad kasutaksid vähem kütust, õõnestades sellega nende autoriteeti ja lennu
turvalisust.
Kaheksa pilooti ja nende ametiühing on teinud avalduse Ameerika lennuametile, süüdistades lennufirmat pilootide autoriteedi õõnestamises ja turvalisuse ohtu seadmises, sest lennuki vastutav piloot otsustab kaasavõetava kütuse hulga ning Ameerika lennundusreeglid näevad ette minimaalselt 45 minutilise kütusevaru peale õige lennuaja lõppemist, vahendas CNN.
Pilootide sõnul kutsuti välja kaheksa lennukikaptenit, kes võtsid 45 minutilise kütusevaru asemel kaasa tunnise kütusevaru. Need lendurid viidi kütuse säästmise treeningule ja seal öeldi neile, et kui nad küsivad veel lisakütust, siis nad riskivad oma piloodilitsentsiga.
U.S. Airways aga väidab, et tegemist ei ole karistusmeetmega. Firma esindaja sõnul ei ole pilootidel mingit ohtu kaotada oma tööd. Esindaja sõnul on turvalisusel nende firma tegevuses kõige olulisem roll.
Lennufirma sõnul organiseerisid nad makstud ühepäevase koolituskursuse, et üle korrata turvalisusnõuded ja rõhutada sobivate kütusehulkade kasutamist ajal, kus peab säästlikumalt käituma.
Lisakütus teeb lennuki raskemaks ja seetõttu vajab see rohkem kütust. U.S. Airwaysi kütusevarud on kohale jõudes tavaliselt kaks korda suuremad, kui miinimumõuded seda ette näevad.
Ühendriikide transpordiministri sõnul võib piloot alati keelduda lendamast, kui ta leiab, et lennukis ei ole piisaval hulgal kütust.
Seotud lood
Kui senine trend jätkub, võivad peaaegu
kõik täiskasvanud ameeriklased 40 aasta pärast olla ülekaalulised.
Aasta eest pankrotikaitse alt pääsenud USA
lennufirma Delta Air Lines ostab üles Northwest Airlines’i, et liituda 3,63
miljardi dollari suuruse aktsiatehingu tulemusel ala liidriks kogu maailmas.
Lennuki pardajärjekorras ootamine on küll
tüütu, ent tõeline teadlane kasutas sedagi aega arukalt.
Ameerika lennukompanii ATA tühistas kõik
reisid ja teatas pankrotistumisest teist korda viimase kolme aasta jooksul,
vahendas AP.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.