• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,17%5 983,15
  • DOW 300,09%43 769,71
  • Nasdaq 0,1%19 288,56
  • FTSE 100−0,71%8 083,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,86
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,17%5 983,15
  • DOW 300,09%43 769,71
  • Nasdaq 0,1%19 288,56
  • FTSE 100−0,71%8 083,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,86
  • 17.07.08, 19:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ameerikas avaldatakse pilootidele survet kütuse säästmiseks

U.S. Airways avaldab pilootidele survet, et nad kasutaksid vähem kütust, õõnestades sellega nende autoriteeti ja lennu turvalisust.
Kaheksa pilooti ja nende ametiühing on teinud avalduse Ameerika lennuametile, süüdistades lennufirmat pilootide autoriteedi õõnestamises ja turvalisuse ohtu seadmises, sest lennuki vastutav piloot otsustab kaasavõetava kütuse hulga ning Ameerika lennundusreeglid näevad ette minimaalselt 45 minutilise kütusevaru peale õige lennuaja lõppemist, vahendas CNN.
Pilootide sõnul kutsuti välja kaheksa lennukikaptenit, kes võtsid 45 minutilise kütusevaru asemel kaasa tunnise kütusevaru. Need lendurid viidi kütuse säästmise treeningule ja seal öeldi neile, et kui nad küsivad veel lisakütust, siis nad riskivad oma piloodilitsentsiga.
U.S. Airways aga väidab, et tegemist ei ole karistusmeetmega. Firma esindaja sõnul ei ole pilootidel mingit ohtu kaotada oma tööd. Esindaja sõnul on turvalisusel nende firma tegevuses kõige olulisem roll.
Lennufirma sõnul organiseerisid nad makstud ühepäevase koolituskursuse, et üle korrata turvalisusnõuded ja rõhutada sobivate kütusehulkade kasutamist ajal, kus peab säästlikumalt käituma.
Lisakütus teeb lennuki raskemaks ja seetõttu vajab see rohkem kütust. U.S. Airwaysi kütusevarud on kohale jõudes tavaliselt kaks korda suuremad, kui miinimumõuded seda ette näevad.
Ühendriikide transpordiministri sõnul võib piloot alati keelduda lendamast, kui ta leiab, et lennukis ei ole piisaval hulgal kütust.

Seotud lood

Uudised
  • 07.08.08, 09:25
Ameeriklaste ülekaalulisus teeb teadlased murelikuks
Kui senine trend jätkub, võivad peaaegu kõik täiskasvanud ameeriklased 40 aasta pärast olla ülekaalulised.
Uudised
  • 15.04.08, 11:26
Delta ja Northwest liituvad maailma suurimaks lennufirmaks
Aasta eest pankrotikaitse alt pääsenud USA lennufirma Delta Air Lines ostab üles Northwest Airlines’i, et liituda 3,63 miljardi dollari suuruse aktsiatehingu tulemusel ala liidriks kogu maailmas.
Uudised
  • 03.03.08, 17:14
Lennukit saab täita seitse korda tõhusamalt
Lennuki pardajärjekorras ootamine on küll tüütu, ent tõeline teadlane kasutas sedagi aega arukalt.
Uudised
  • 03.04.08, 22:24
Lennukompanii pankrotistus kolme aastaga kaks korda
Ameerika lennukompanii ATA tühistas kõik reisid ja teatas pankrotistumisest teist korda viimase kolme aasta jooksul, vahendas AP.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele