Estonian Air nõukogu esimees Olev Schults
ütles online-intervjuus aripaev.ee-le, et Estonian Airi inimesed ei sülita
kellelegi näkku. "Ja me hoolime oma klientidest," lisas ta.
aripaev.ee lugeja uuris, kas Estonian Airis töötavad inimesed on esitanud küsimuse, miks kliendid kasutavad Estonian Airi teenuseid. "Lihtne näide Teie firma hoolivusest oma klientidest: graafikujärgne lend Tallinnast Hamburgi, reisijad 1,5 tundi varem kohal ja valmis lendama. Kell 8:15 kuni kuni 9:07 seisab tablool kiri: "Registreerimine lõppenud!". Inimesed hämmingus. Ei mingit infot selle kohta, mis toimub, miks lennuk hilineb! 9:16 saabub kärsitu ja üleolev, teenindajaks igal juhul sobimatu kodanik. Lausumata midagi, miks ja kus käsib ta meil nüüd teele asuda!!!! Teadmatusse! Mida rohkem Teie firma ja teenindavad koostööpartnerid sisuliselt sülitavad oma klientidele näkku, ei tule teile ka rohkem reisijaid juurde!" oli lugeja pahane.
"Estonian Airi inimesed ei sülita kellelegi näkku. Ja me hoolime oma klientidest," kommenteeris Schults küsimust lühidat.
Ka kurdeti lendude hilinemise üle. "Ma peaaegu ei taha sellisele küsimusele vastata," vastas Schults kliendile, kes kurtis Rootsi lennuki 11-tunnise hilinemise üle. "Kontrollisin juhtkonna käest fakte – 2008. aastal pole ükski Stockholmi lend hilinenud 6 tundi rääkimata 11-st tunnist. Estonian Airi opereerimistäpsuse näitajad – regulaarsus ja punktuaalsus – ületavad tublisti tööstuse keskmisi. Seda ka olukorras, kus Tallinna lennujaama laienduse käimasolev ehitus arusaadavalt segab rutiini. Ma ei kahtle, et juhtkond jagab heameelega vastavat ametlikku statistikat ja see paigutab Estonian Airi opereerimistäpsuses maailma tipp lennufirmade hulka. Muidugi saab alati paremini. Ja ükski statistika ei loe, kui just konkreetselt Teie lend hilineb. Samas on lennuki liikumine ainult üks osa pikast otsuse- ja logistikaketist ning tihti on tõrge, mille tagajärjel lend hilineb, hoopis kuskil mujal ning Estonian Airi mõjust tegelikult väljas. Kuid reisija märkab reeglina ainult lennufirmat..." vastas ta siiski.
Seotud lood
Estonian Air nõukogu esimees Olev Schults
kommenteeris SASi avaldust saada Estonain Airis enamusosalus, et kindlasti
mõjutab Eesti riigi majanduskeskkonna seis ning kohaliku tarbija usaldus
ettevõtte arenguid.
Puhtalt lennujaamade võrdluses oleme Riia
konkurentsis ga kindlasti paremas seisus kui enne lennujaama laiendust,
ütles Estonian Airi president ja juhatuse esimees Andrus Aljas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.