Vastates tänasele aripaev.ee
päevaküsimusele, kuidas on kütusehind mõjutanud teie ettevõtet?
leidis Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi, et kütuste ja energia
kallinemine mõjutab kõike maailma turul.
Liviko juhatuse esimehe Janek Kalvi sõnul on nende toodete omahinda mõjutanud energia kallinemine. Kuna tegutsetakse suhteliselt traditsioonilises sektoris siis kasutatakse üsna palju autotransporti ja pudelite hind sõltub gaasi hinnast, sest pudelite sulatusahjud töötavad gaasil. Oluliseks pidas Kalvi teadmist, et need samad tingimused mõjutavad kõiki antud turul tegutsevaid ettevõtteid.
„Oluline on teada, et loodusressursside kallinemine mõjutab kõiki antud turul tegutsejaid“ sõnas Kalvi.
Livikos on uuritud pidevalt kuidas tegutseda kokkuhoidlikumalt ja säästa energiat, kuid paljusid uusi säästvaid tehnoloogiaid ei saa sektori omapärade tõttu kasutusele võtta. Võib-olla tullakse lähemate aastakümnete jooksul just tootmise poole pealt välja millegi uudsega. Seetõttu peabki Kalvi oluliseks just võimet tegutseda sisemiselt efektiivsemalt ning hoida kokku, ning mitte kulutada asjatult energiat.
„Võlusõnadena võiksin ära märkida just kokkuhoidlikkuse ja säästlikkuse“ ütles Kalvi
Seotud lood
Elektriraudteed on kütuse hind mõjutanud
positiivselt, vastas Elektriraudtee juhatuse liige Riho Seppar aripaev.ee
päevaküsimusele, kuidas on kütusehind Teie ettevõtet mõjutanud.
Silberauto PR-spetsialist Rauno Kais ei pea
auto ostul eriti oluliseks kütuse hinda, kuna inimene ostab auto niikuinii
vastavalt rahakotile.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.