• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • 23.07.08, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Royal Dutch Shell võib saada naisjuhi

Royal Dutch Shell võib astuda lähikuudel ajaloolise sammu nimetades tegevjuhiks esimese naisena praeguse gaasi- ja jõujaamade üksuse juhina töötava Linda Cooki, kirjutab Financial Times.
Ajalehe sõnul on Cookil praeguse seisuga eelis ainsa kompanii sisese konkurendi Shelli uuringuüksuse juhi kohal asuva Malcolm Brindedi ees ning juhul kui ta valitakse, saab temast mitte ainult ühe naftatööstuse hiigelkompanii (tööstusesiseselt kutsutakse neid oil major) vaid ka suurimaks naisjuhiga ettevõtteks üldse. Kaalutud on ka juhi kutsumist väljastpool ettevõtet, kuid nõukogu esimees Jorma Ollila kinnitas aasta tagasi, et eelistab uut juhti valida kontserni siseselt.
Hollandi-Briti naftakompanii Royal Dutch Shell tegevjuht Jeroen van der Veer astub juhi kohalt tagasi järgmise aasta juunis.

Seotud lood

Uudised
  • 31.07.08, 13:22
Shell teatas taas rekordkasumist
Royal Dutch Shell teatas 7,45 miljardi euro (116,6 miljardi krooni) suurusest kasumist teises kvartalis, mis on kolmandiku võrra suurem kui eelmise aasta samal perioodil.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele