Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soomes on kütuse hind tarbimist vähendanud
Soomlased tankisid aasta alguses selgelt
vähem kütust kui varem, bensiini tarbimine vähenes esimesel poolaastal 5%
võrreldes eelmise aasta sama ajaga.
Samal ajal on soosingut võitnud diiselautod, diislikütuse tarbimine kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3,5%, kirjutas YLE.fi.
Nõudluse vähenemine aga vaevalt bensiini hinna allapoole toob.
Soome Nafta- ja Gaasiala Keskliidu tegevjuht Jarmo Nupponen ütles, et põhimõtteliselt võib hinnavõistlus tugevneda küll, kui turg hakkab vähenema. Samas on tema sõnul tarbimise vähenemine olnud pikk ja pidev trend.
Soomes on bensiini tarbimine vähenenud aeglaselt juba alates 1990. aastast, kui välja jätte 2000. aastate algus. Ka mujal Euroopas on suund sama. Seekordne jõnks allapoole aga oli märgatavalt suur.
Peaaegu kogu maailma naftatarbimise kasvu
annavad siseturul kütuse hinda riiklikult subsideerivad maad, toetatud hind aga
ei innusta sealseid tarbijaid vedelkütust kokku hoidma ning ahelreaktsioonina
kerkivad nii tarbimine, hinnad kui vajalikud toetussummad.
Piloodid, tüürimehed ja sõidukijuhid peavad
tänapäeval valitsema sõiduriistu kirurgi täpsuse ja pereema kokkuhoidlikkusega.
Sest just nendest sõltuvad ettevõtete jaoks kütusekuludelt kokku hoitud
miljonid.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.