Ambient Sound Investments (ASI) omandab 3,1
miljoni kroonise (200 000eurose) investeeringuga 14 protsenti Taiwani
tehnoloogiaettevõttest AirDio, mille pisikesed kiibisüsteemid aitavad vähendada
nutitelefonide ning väikeste „internetiarvutite“ mõõtmeid.
ASI investeering läheb Taiwani ettevõttesse, kus valmivad maailma ühed väikseimad kiibisüsteemid ehk mikroprotsessorist ja muudest elementidest koosnevad arvuti komponendid, teatas ettevõte.
Umbes sõrmeküüne suurune (10 x 10 millimeetrit) kiibisüsteem sisaldab ligikaudu 50 koostisosa. AirDio kiibisüsteemi kasutati ühes maailma esimeses „internetiarvutis“ ehk peamiselt interneti kasutamiseks mõeldud väikeseadmes.
Nõudlus pisikeste kiibisüsteemide ning teiste uudsete seadmete tootmisel kasutatavate tehnoloogiate järele kasvab oluliselt tänu nutitelefonide ja internetiarvutite mõõtmete vähenemisele ning nende seadmete populaarsuse tõusule.
“Ettevõtte tehnoloogia ootab patente ning seda saab kasutada seadmetes, mida müüakse täna maailmas juba miljoneid ja mille turg lähiaastatel kasvab oluliselt,“ ütles ASI juhtivpartner Toivo Annus.
AirDio juht Wen Tsay nimetas ASI investeeringut oluliseks tunnustuseks AirDio arendustööle ning vajalikuks tõukeks rahvusvahelisele turule.
Rahapaigutus AirDiosse on ASI kolmas investeering kiiresti kasvavasse tehnoloogiaettevõttesse Aasia regioonis.
Seotud lood
Ambient Sound Investmentsi (ASI) andmetel
peaks nende investeering aitama EyeQ-ga programmeerijate
tööd kontrolliva SourceKibitzeri esimeste suurklientideni.
Skype´i asutajate investeerinisfirma
Ambient Sound Investments (ASI) ja Intel Capital rahastavad internetimängude
loojat FlowPlay 39 miljoni krooniga.
Skype'i nelja eestlasest kaasasutaja
investeerimisgrupp Ambient Sound Investmentsi (ASI) esimene Venemaa investeering
läheb e-lao teenusepakkujasse LogneX.
Endine OÜ Jaotusvõrk juht Margus
Uudam suundub Skype-imeeste ettevõttesse Ambient Sound Investments (ASI)
otseinvesteeringute juhiks, teatas ettevõte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.