Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Parts ütles aripaev.ee-le, et riigi jaoks ei ole Estonian Airi
vähemusosaluse müük hetkel teema, kuna tegu on Eesti jaoks strateegiliselt
olulise ettevõttega.
"Estonian Airi vähemusosaluse müük ei ole hetkel teema," ütles Parts.
"Minu seisukoht on endine - Estonian Air on Eesti jaoks strateegiliselt oluline ettevõte. Riik kui vähemusaktsionär soovib, et Estonian Air panustaks veelgi enam ühenduste arvu kasvule ja ühenduste tiheduse suurendamisele - võtmeküsimuseks on ühendus Eestiga," rääkis ta.
"Tähtis on, et Estonian Air oleks oma põhimõtetelt rahvuslik lennufirma - võtaks Eestit kui oma koduturgu, suudaks olla avatud Eestile vajalik vedur elementaarse kommunikatsiooni arendamisel. Ja et igale eestlasele oleks auasi lennata just Estonian Airiga," märkis minister.
Seotud lood
Estonian Air nõukogu esimees Olev Schults
kommenteeris SASi avaldust saada Estonain Airis enamusosalus, et kindlasti
mõjutab Eesti riigi majanduskeskkonna seis ning kohaliku tarbija usaldus
ettevõtte arenguid.
SAS tahab jätkuvalt saada Estonian
Airi enamusosaluse omanikuks ning olla nähtav Balti riikides, kuigi
lennufirma müüb tüki airBalticust.
Majandusminister Juhan Parts
tegi intervjuus Business New Europe’le ettepaneku, et SAS peaks andma
Eesti valitsusele 20% ettevõtte aktsiatest.
Katastroof SASi tütarfirma Spanair
lennukiga läinud nädalal Madridis muudab veelgi keerulisemaks SASi juhi Mats
Janssoni jõupingutused emafirma raskest majandusseisust väljatoomiseks.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.