Delfi nõukogu esimees Ville Jehe ja Eesti
Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm ei usu, et nimevahetus võiks
Hansapangalt kliente röövida.
„See nimevahetus oli pikalt teada, ei usu, et kliente kaotab. SEB ei kaotanud nime vahetades ka kliente. Inimesed ei käitu nii emotsionaalselt, sest inimeste ja ettevõtete suhetes pankadega on rohkem dimensioone, kui see, kus kellegi konto on. Laenud, arvelduskrediit, õppelaenud jne - nende teise panka kolimine on suur peavalu. Kui inimene on juba varem paremaid pakkumisi saanud ja see oli viimane piisk, siis võib ta Hansapangast lahkuda, kuid ma usun, et need inimesed on juba läinud,“ vastas Delfi nõukogu esimees Ville Jehe.
„Ei arva, et kliente röövib, loeb muidugi kliendi kogemus ja see, kui kvaliteetne on teenindus. Ma ei arva, et nimevahetuse tõttu Hansapank kliente kaotaks,“ vastas Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.
Aripaev.ee küsis täna, kas Hansapank võib nimevahetuse tõttu kliente kaotada?
Seotud lood
Täna hommikupoolikul võeti Hansapanga
peakontorilt igaveseks maha Hansapanga logo. Päeva jooksul loodetakse see
asendada Swedbank-i logoga.
Täna algab nimevahetuse protsess, mille
jooksul Hansapanga uueks nimeks saab Swedbank. Täielik üleminek ühtsele uuele
nimele ja brändile on kogu Baltikumis plaanis lõpule viia sügiseks 2009, teatas
pank.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.