• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • 01.10.08, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Go Bus ei taha Tartus reisijaid enam kahjumiga vedada

Go Bus soovib järgmise aasta 1. jaanuarist lõpetada ettevõttele kahjuliku liiniveolepingu Tartu linnaga, mis on bussifirmale tänaseks toonud 27 miljonit krooni kahjumit, teatas firma.
„Tahaksime Tartu linnaliine teenindada, kuid tingimustel, mis tagavad bussiveo jätkusuutlikkuse ja turvalisuse,“ ütles Go Busi juhatuse liige Anti Selge. „Go Bus on kolm aastat maksnud peale Tartu linna bussiliikluse toimimisele ning järgmisest aastast ettevõte seda enam ei tee.“
Selge lisas, et raske olukord Eesti bussiäris ei ole kellelegi üllatuseks ja Go Bus on valmis asuma linnaga läbirääkimistesse lepingu tingimuste ülevaatamiseks ning on ka vastava ettepaneku teinud.
Seadusest tulenevalt korraldab bussiettevõte liinivedu oma ärihuvist lähtuva rahalise tasu eest, tellimuse vedudeks esitab riik või kohalik omavalitsus. Kui lepingutingimused halvendavad ettevõtte majanduslikku olukorda, on bussifirmal õigus taotleda kas lepingu muutmist või vajadusel leping ühepoolselt üles öelda.
Go Bus on aasta jooksul proovinud Tartu linnavalitsusega olukorda arutada ning leida lahendust kütusehindade tõusu tõttu hüppeliselt suurenenud kulutuste katmiseks, kuid juulis tehtud kirjalikule ettepanekule ei ole Tartu linn vastanud käesoleva hetkeni.
Septembris tegi Go Bus Tartu linnale ettepaneku lepingu muutmiseks, juhtides tähelepanu linnapoolsele lepingu rikkumisele, kuid ka sellele ettepanekule ei ole linn tänaseni vastanud.
Go Bus on teostanud Tartu linnas avalikku liinivedu alates 01.jaanuarist 2006. Tähtajaliselt lõppeks linna ja Go Busi vaheline leping 31. detsembril 2010.

Seotud lood

Uudised
  • 05.12.08, 07:51
Go Busil võib Pärnus üle jääda 50 bussi ja kümneid juhte
Pärnu maakonna bussiliinide jagamine nelja vedaja vahel põhjustas olukorra, kus senisel vedajal Go Busil tuleb tõenäoliselt koondada kümneid bussijuhte, kasutult jääb seisma 50 bussi.
Uudised
  • 01.10.08, 13:05
GoBus tahab Tartuga lepingu lõpetada
Tartu linnavalitsus sai eile õhtul ASilt GoBus liiniveolepingu ülesütlemise avalduse, mille kaaskirjaga soovitakse astuda linnaga läbirääkimistesse lepingu tingimuste ülevaatamiseks, teatas linnavalitsus.
Uudised
  • 25.10.08, 10:15
Reisijatest hakatakse tegema alastipilte
Lennujaamades hakatakse juba mõne aasta pärast reisijate kontrolli teostama röntgeni abil. Europarlamendi saadikud arvavad aga, et selline tegevus riivab eneseväärikust.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele