Kalev Spa juhatuse esimees Hardi Kerde
tõdes, et 1.jaanuarist 2009 kehtima hakkavad uued tariifid elektrienergiale ja
vee hinnale Tallinnas kasvatavad kulusid ja teenuse hinda.
„Meie kulud kasvavad,“ ütles Kerde napilt ning nentis, et pole hommikuse uudise najal veel arvutanud, kui palju see kulusid kasvatada võib.
Teenuse hinna tõusu kommenteerides ütles Kerde, et tõenäoliselt need kallinevad. „Ma ei usu, et kui kulud kasvavad, teenused odavamaks lähevad.“ Teisalt arvas ta, et kui kalli hinnaga teenust ei müü, peab seda müüma natuke odavamalt. „Loogika ütleb, et kui hinnad tõusevad, tõusevad ka toote hinnad,“ lisas ta veelkord.
Külastatavus Kalev Spas on võrreldes eelmise aasta sama ajaga vähenenud.
Täna teatas Eesti Energia, et 1. jaanuaril kallineb elektrihind keskmiselt 6,4 senti kilovatt-tunni eest. Eesti keskmise majapidamise elektriarvet suurendab hinnamuutus kuus umbes 15 krooni võrra. Hinnatõusu põhjuseks on seadusest tulenevate keskkonnatasumäärade tõus ja muude Eesti Energiast mitte sõltuvate põlevkivi kaevandamise ning elektritootmise sisendite nagu transpordi, lõhkeaine, kemikaalide jms kallinemine, teatas firma.
Tallinna linnavalitsus kinnitas tänasel istungil 2009. aasta 1. jaanuarist kehtima hakkava vee- ja kanalisatsiooniteenuse tariifi, mis tõuseb uuest aastast 12,8%. Ärikliendid tasuvad vee eest 43,28 krooni/m3. Kanalisatsiooniteenuse tariif sõltub reovee reostusainete sisaldusest.
Seotud lood
Tallinna abilinnapea Deniss Boroditši sõnul
on hüppeliste hinnatõusude ning seeläbi tarbijahinnaindeksi nii kiire kasvu
põhjuseks riigi majanduspoliitika ning jätkuvalt on vesi Tallinnas odavam kui
paljudes teistes omavalitsustes, edastas Raepress.
Kuni 2001. aasta lõpuni Tallinna Vee
nõukogusse kuulunud Nikolai Maspanov, kes on Maardus tegutseva olmekeemia
ettevõtte Poolsaar AS omanik, on seisukohal, et praegusele veehinna tõusule
oleks olnud võimalik leida alternatiive.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.