Rotermann Eesti OÜ kaubanduspindade juht
Triin Mägi ütles aripaev.ee-le, et juuli ja augusti kaubanduse külastatavus oli
rahuldav, kuid praeguseks on külastatavus vähenenud.
"See on ühelt poolt tingitud turistide osakaalu vähenemisest ning teiselt poolt üldisest valitsevast turusituatsioonist ning kooli algusest. September on alati kõikjal vaiksem kuu olnud," möönis ta ning lisas, et ei saa välja tuua majandustulemusi, sest iga kauplus on omaette ettevõte ja opereerib iseseisvalt. Rotermann Eestiga seotud ettevõtted ei tegele ise jaekaubandusega.
"Prognoosime neljanda kvartali lõpuks saavutada külastatavuse osas sarnast taset, mis oli juulis ja augustis. Viimane suurem sooduskampaania kaubanduses oli juuli kuus ja see andis väga häid tulemusi," märkis Mägi.
"Prognoosime suuremat külastatavuse kasvu 2009. aasta kevadel, kui kõik tööd Rotermanni kvartali I etapis on lõpule jõudnud ning uksed avavad uued ja huvitavad kauplused," lisas ta.
Rotermanni kvartalis on üürile antud üle 20 erineva kaubanduspinna.
Seotud lood
Viru Keskuse III kvartali müük oli 550
miljonit krooni ehk 1,5% vähem kui aasta eest.
Kristiine Keskuse turundusjuhi Kaidi Lauri
sõnul sunnib pingeline majandusolukord ja inimeste tarbimisharjumuste
muutumine ja vähenemine kampaaniatega trikitajaid varem hiljem
kvaliteedihüppele, siiani on kampaaniate märgusõnadeks olnud aga kähmlus ja
trügimine.
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul
peavad edaspidi osad töötajad olema valmis selleks, et nende palku
vähendatakse, sest see on osadele ettevõtjatele ainsaks võimaluseks oma asju n-ö
vee peal hoida.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.