• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,83%38 340,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,07
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,83%38 340,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,07
  • 14.10.08, 19:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rotermanni kvartal: praeguseks on külastatavus vähenenud

Rotermann Eesti OÜ kaubanduspindade juht Triin Mägi ütles aripaev.ee-le, et juuli ja augusti kaubanduse külastatavus oli rahuldav, kuid praeguseks on külastatavus vähenenud.
"See on ühelt poolt tingitud turistide osakaalu vähenemisest ning teiselt poolt üldisest valitsevast turusituatsioonist ning kooli algusest. September on alati kõikjal vaiksem kuu olnud," möönis ta ning lisas, et ei saa välja tuua majandustulemusi, sest iga kauplus on omaette ettevõte ja opereerib iseseisvalt. Rotermann Eestiga seotud ettevõtted ei tegele ise jaekaubandusega.
"Prognoosime neljanda kvartali lõpuks saavutada külastatavuse osas sarnast taset, mis oli juulis ja augustis. Viimane suurem sooduskampaania kaubanduses oli juuli kuus ja see andis väga häid tulemusi," märkis Mägi.
"Prognoosime suuremat külastatavuse kasvu 2009. aasta kevadel, kui kõik tööd Rotermanni kvartali I etapis on lõpule jõudnud ning uksed avavad uued ja huvitavad kauplused," lisas ta.
Rotermanni kvartalis on üürile antud üle 20 erineva kaubanduspinna.

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.08, 16:33
Viru Keskuse kolmas kvartal jäi mullusele pisut alla
Viru Keskuse III kvartali müük oli 550 miljonit krooni ehk 1,5% vähem kui aasta eest.
Uudised
  • 14.10.08, 20:25
Kristiine: Tallinna sügiskampaania märgusõnadeks on kähmlus ja trügimine
Kristiine Keskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul sunnib pingeline majandusolukord ja inimeste tarbimisharjumuste muutumine ja vähenemine kampaaniatega trikitajaid varem hiljem kvaliteedihüppele, siiani on kampaaniate märgusõnadeks olnud aga kähmlus ja trügimine.
Uudised
  • 14.10.08, 18:42
Pärnits: töötajad peavad olema valmis palkade vähendamiseks
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul peavad edaspidi osad töötajad olema valmis selleks, et nende palku vähendatakse, sest see on osadele ettevõtjatele ainsaks võimaluseks oma asju n-ö vee peal hoida.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele