• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,32%5 992,24
  • DOW 300,57%43 977,65
  • Nasdaq −0,08%19 253,58
  • FTSE 100−0,79%8 076,14
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,74
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,32%5 992,24
  • DOW 300,57%43 977,65
  • Nasdaq −0,08%19 253,58
  • FTSE 100−0,79%8 076,14
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,74
  • 14.10.08, 20:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine: Tallinna sügiskampaania märgusõnadeks on kähmlus ja trügimine

Kristiine Keskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul sunnib pingeline majandusolukord ja inimeste tarbimisharjumuste muutumine ja vähenemine kampaaniatega trikitajaid varem hiljem kvaliteedihüppele, siiani on kampaaniate märgusõnadeks olnud aga kähmlus ja trügimine.
Inimesed ei osta Lauri sõnul enam kõike, mis kätte juhtub. Ennem mõeldakse, alles siis tegutsetakse. "See nõuab kaupmehelt kindlasti teistsugust lähenemist. On oluline sisuline erinevus kampaaniate vahel, mis hullutavad inimesi tualettpaberiga või kes pakuvad hea hinnaga kvaliteetkaupa. Kuna konkurents suureneb, on trikitajad sunnitud ka varem või hiljem kvaliteedihüppe tegema," lausus Lauri.
Tallinna ostukeskustes toimuvate sügiskampaaniate märksõnad on tema sõnul olnud olnud kähmlus ja trügimine, šõu müüb ning selle saavutamiseks on keskused valmis mõned toote eksemplarid ära andma sümboolse hinnaga. "Eesmärk ei ole pakkuda kliendile kaupa ausa hinnaga, vaid teadlikult läbi käsikähmluse toota vaatajatele tsirkust. Järjekorrad ja trügimine paari odava toote nimel meenutab nõukogude aega, milliseid tundeid ja käitumisi need kampaaniad ka taasäratavad," märkis ta.
"Hea hinnaga kaupa osta ei ole häbi ja allahindlus pole sõimusõna. Hea hinnaga kampaaniate käigus pakutakse kvaliteetseid ja hetkel moes olevaid riideid ning tooteid. Üks kampaania koondab lihtsalt erinevad head pakkumised ühte perioodi. Kauba ostmine sel ajal peaks õigustatult tekitama tunde, et nad on saanud kvaliteetse kauba mõistliku hinnaga. Küll aga on aga senised kampaaniad tekitanud paljudes ostjates tunde, et selliste kampaania kilekotiga mööda linna liikuda on piinlik. Justkui oleksid ise küünarnukkidega tasuta antavate meeneteni teed murdnud," märkis Lauri.
"Meie hinnangul on olemasolevad kampaaniad alavääristanud tarbijat. Klient väärib rohkem austust ja kvaliteetse kauba soetamine hea hinnaga ei peaks olema piinlik vaid tänapäeval lausa vajalik," märkis Lauri.

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.08, 16:33
Viru Keskuse kolmas kvartal jäi mullusele pisut alla
Viru Keskuse III kvartali müük oli 550 miljonit krooni ehk 1,5% vähem kui aasta eest.
Uudised
  • 16.10.08, 18:33
Kristiine keskus kasvatab käivet
Kristiine keskuse selle aasta üheksa kuu käive ulatus 1,22 miljardi kroonini, see on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 5% võrra kasvanud.
Uudised
  • 14.10.08, 18:42
Pärnits: töötajad peavad olema valmis palkade vähendamiseks
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul peavad edaspidi osad töötajad olema valmis selleks, et nende palku vähendatakse, sest see on osadele ettevõtjatele ainsaks võimaluseks oma asju n-ö vee peal hoida.
Uudised
  • 14.10.08, 19:53
Rotermanni kvartal: praeguseks on külastatavus vähenenud
Rotermann Eesti OÜ kaubanduspindade juht Triin Mägi ütles aripaev.ee-le, et juuli ja augusti kaubanduse külastatavus oli rahuldav, kuid praeguseks on külastatavus vähenenud.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.11.24, 13:18
Kuidas looduslik abivahend aitas mul sõltuvusprobleemiga toime tulla?
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele