Ringkonnakohus tegi eile määruse, millega
peatas riigihangete ameti vaidlustuskomisjoni otsuse Merko Ehituse
ja Tallinna Teede kõrvaldamiseks Kukruse maanteelõigu ehituselt.
Aktsiaseltsid Talter, K-Most, TREF ja Teede REV-2 vaidlustasid maanteeameti 29. augusti käskkirja, millega amet kvalifitseeris Merko Ehituse ja Tallinna Teede ASi osalemaks Tallinn-Narva maantee ehitushankel.
Vaidlustuskomisjoni otsuse kehtivuse peatamine tähendab, et hankemenetlusega saab edasi minna ja Merko Ehitus jätkab riigihankel osalemist. Kohus pole Merko Ehituse õigusjärgluse suhtes veel sisulist seisukohta võtnud, kuid tähendas, et Merko seisukohad olid veenvad.
Seotud lood
Merko Ehituse juht Tiit Roben ütles tänases
online-intervjuus, et kui Toomas Luman lõpetaks riigile kaigaste
kodaratesse loopimise, säästaks see 180 mln krooni maksumaksja raha.
Konkurendid üritavad maadevahetuse
skandaali tõttu jagunenud Merko Ehitust riigihangetes osalemisest kõrvale
puksida ning vaidlustavad Merko võidetud hanked muutunud registrikoodi ning
ettevõtte väidetava kogemuste puudumise tõttu, kirjutas Eesti Päevaleht.
Täna, 2. oktoobril tegi Riigihangete Ameti
juures asuv vaidlustuskomisjon otsuse, millega tunnistati kehtetuks Maanteeameti
peadirektori käskkiri AS Merko Ehitus kvalifitseerimise kohta Kukruse-Jõhvi
teelõigu rekonstrueerimise riigihankemenetluses.
Vastulausena täna Äripäevas ilmunud
artiklile "Merkol on keelatud riigihangetel osaleda", teatas ettevõte, et
riigihangete ameti otsus puudutab vaid ühte konkreetset hanget ega mõjuta
ettevõtte osalemist teistel riigihangetel.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.