• OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,39
  • OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,39
  • 15.10.08, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku tõmbab reklaamieelarve koomale

Suurim reklaamiandja Saku Õlletehas kavatseb järgmisel aastal reklaamide pealt kokku hoida ja ennustab samasugust käiku ka teistelt õlletootjatelt.
Saku Õlletehase kommunikatsioonijuhi Priit Põikliku sõnul viib ettevõte sel aastal plaanitud ja kokkulepitud reklaamid lõpuni, kuid tuleval aastal tuleb reklaamide kohalt püksirihma pingutada. „Järgmisel aastal ei ole oodata õllereklaami mahu kasvu, pigem oleme plaaninud jätta see kas selle aasta tasemele või pigem on tendents vähenemise suunas. Tõenäoliselt teevad sama kõik õlle- ja alkoholitootjad,” kommenteeris Põiklik olukorda reklaamiturul.
Kommunikatsioonijuhi sõnul ei mõjuta alkoholisektorit ainult olukord majandusese. “Seoses karmimate müügi- ja reklaamipiirangutega, samuti hüppelise aktsiisitõusuga ning majandussurutisest tingitud inimeste tarbimise kokkutõmbamisega on vähenenud õlle tarbimine,” sõnas ta.
Saku Õlletehas on arvestatav reklaamija nii teles kui ka trükis. Millisesse meediakanalisse tuleval aastal panustatakse, on veel vara rääkida. Kui üks on kindel - internetti õllereklaam ei koli,“ ütles kommunikatsioonijuht. Pigem jäävad tema sõnul alles traditsioonilised meediaväljundid: televisioon ja tänavareklaamid.
Uuringufirma Emor viimaste tulemuste andmeil juhib suurimate trükimeedia reklaamijate TOPi mõni aeg tagasi börsi hüljanud Saku Õlletehas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele