Suurim reklaamiandja Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal reklaamide pealt kokku hoida ja ennustab samasugust
käiku ka teistelt õlletootjatelt.
Saku Õlletehase kommunikatsioonijuhi Priit Põikliku sõnul viib ettevõte sel aastal plaanitud ja kokkulepitud reklaamid lõpuni, kuid tuleval aastal tuleb reklaamide kohalt püksirihma pingutada. „Järgmisel aastal ei ole oodata õllereklaami mahu kasvu, pigem oleme plaaninud jätta see kas selle aasta tasemele või pigem on tendents vähenemise suunas. Tõenäoliselt teevad sama kõik õlle- ja alkoholitootjad,” kommenteeris Põiklik olukorda reklaamiturul.
Kommunikatsioonijuhi sõnul ei mõjuta alkoholisektorit ainult olukord majandusese. “Seoses karmimate müügi- ja reklaamipiirangutega, samuti hüppelise aktsiisitõusuga ning majandussurutisest tingitud inimeste tarbimise kokkutõmbamisega on vähenenud õlle tarbimine,” sõnas ta.
Saku Õlletehas on arvestatav reklaamija nii teles kui ka trükis. Millisesse meediakanalisse tuleval aastal panustatakse, on veel vara rääkida. Kui üks on kindel - internetti õllereklaam ei koli,“ ütles kommunikatsioonijuht. Pigem jäävad tema sõnul alles traditsioonilised meediaväljundid: televisioon ja tänavareklaamid.
Uuringufirma Emor viimaste tulemuste andmeil juhib suurimate trükimeedia reklaamijate TOPi mõni aeg tagasi börsi hüljanud Saku Õlletehas.
Seotud lood
A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti
Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi
rohkem õlut jooma.
Hondasid ja Citroene müüva Veho Eesti
turundusjuht Karin Eek tõdeb, et see, kes märgatavalt reklaamile tehtavaid
kulutusi ei kärbi, paistab teiste seast palju rohkem silma.
Sarnaselt Saku Õlletehasega tõmbab ka A. le
Coq tuleval aastal reklaami vähemaks. Kui palju täpselt, seds A le Coqi
juht Tarmo Noop öelda ei osanud, kuna lõplikud plaanid ei ole veel paigas.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.