• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 15.10.08, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noop: vähendame tuleval aastal reklaami

Sarnaselt Saku Õlletehasega tõmbab ka A. le Coq tuleval aastal reklaami vähemaks. Kui palju täpselt, seds A le Coqi juht Tarmo Noop öelda ei osanud, kuna lõplikud plaanid ei ole veel paigas.
A. le Coqi tegevjuhi Tarmo Noobi sõnul ei ole ettevõttel plaanis tuleval aastal reklaamimahtu suurendada. „Tegelikult sõltub see paljudest asjadest. Veel pole reklaamihinnadki paigas, see tõttu on seda praegu raske öelda. Siiski võib öelda, et pigem vähendame kui tõstame oma reklaamimahtu tuleval aastal,“ sõnas Noop.
Ta ei osanud praeguses seisus veel öelda, kui palju reklaamimahut protsentides langeda võiks.

Seotud lood

Uudised
  • 16.10.08, 17:21
Järjekordade tekitamine on iidne reklaamitrikk
Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
Uudised
  • 15.10.08, 12:30
Saku tõmbab reklaamieelarve koomale
Suurim reklaamiandja Saku Õlletehas kavatseb järgmisel aastal reklaamide pealt kokku hoida ja ennustab samasugust käiku ka teistelt õlletootjatelt.
Uudised
  • 15.10.08, 13:06
Rimi ja Coca-Cola reklaami piirama ei hakka
Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad tavapärasel viisil.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele