Sarnaselt Saku Õlletehasega tõmbab ka A. le
Coq tuleval aastal reklaami vähemaks. Kui palju täpselt, seds A le Coqi
juht Tarmo Noop öelda ei osanud, kuna lõplikud plaanid ei ole veel paigas.
A. le Coqi tegevjuhi Tarmo Noobi sõnul ei ole ettevõttel plaanis tuleval aastal reklaamimahtu suurendada. „Tegelikult sõltub see paljudest asjadest. Veel pole reklaamihinnadki paigas, see tõttu on seda praegu raske öelda. Siiski võib öelda, et pigem vähendame kui tõstame oma reklaamimahtu tuleval aastal,“ sõnas Noop.
Ta ei osanud praeguses seisus veel öelda, kui palju reklaamimahut protsentides langeda võiks.
Seotud lood
Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi
Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab
järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
Suurim reklaamiandja Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal reklaamide pealt kokku hoida ja ennustab samasugust
käiku ka teistelt õlletootjatelt.
Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja
Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad
tavapärasel viisil.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.