• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,00%6 040,04
  • DOW 300,00%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,00%6 040,04
  • DOW 300,00%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 16.10.08, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veho: kes reklaamiraha ei kärbi, paistab rohkem silma

Hondasid ja Citroene müüva Veho Eesti turundusjuht Karin Eek tõdeb, et see, kes märgatavalt reklaamile tehtavaid kulutusi ei kärbi, paistab teiste seast palju rohkem silma.
„Muidugi ei ole kellelgi praegu kerge aeg. Samas võib öelda, et see, kes nüüd suudab oma strateegia selliselt kujundada, et ei tõmba oluliselt maha reklaamikulusid, see saab märgatavalt rohkem tähelepanu,“ kommenteeris Eek küsimust, kuidas ebasoodne majanduskliima toodete reklaami mõjutanud on.
Uuringufirma TNS Emor andmeil kuulub automüüja trükimeedias reklaamijate TOP 10sse. Eegi sõnul on trükimeedia ettevõtte reklaamikuludest seni moodustanud poole. "Meie strateegia on kasutada eksklusiivseid täismahus (lehekülg, esikaas) pindasid, mis töötavad nii imago reklaamina kui ka võimaldavad edasi anda pakkumist,“ rääkis turundusjuht.
Turundusjuhi sõnul ei ole televisioon sugugi odavam variant võrreldes printmeediaga.
„Lähtume ka põhimõttest, et saada pakutavaist parim, st reklaam parimal ajal parima positsiooniga. Kahtlemata oleme ka meie üle vaadanud oma kulud ja kuna marektingi kulu on üks väga suurte numbritega rida eelarves, siis peame hoolikamalt kaaluma, milliste mahtudega ja millistes kanalites jätkata. Kuna Veho Eestil puuduvad ranged mahulepingud meediakanalitega, siis saame tegutseda paindlikult ja vastavalt vajadusele,“ rääkis Eek lisades, et planeeritudreklaamimahud järgmiseks aastaks on sarnased käesoleva aasta kulutustega.
Veho Eesti eesmärk on samuti leida nutikaid lahendusi järjest suurenevas internetireklaami tulvas ja avastada alternatiivseid reklaamivõimalusi, mille rahaline maksumus oleks võrreldes seniste väljunditega väiksem. „Järjest olulisemaks muutuvad kliendibaasil tehtavad pakkumised ja võimalus ära kasutada olemasolevaid ressursse pakkumiste edastamiseks,“ lisas turundusjuht.

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.08, 12:30
Saku tõmbab reklaamieelarve koomale
Suurim reklaamiandja Saku Õlletehas kavatseb järgmisel aastal reklaamide pealt kokku hoida ja ennustab samasugust käiku ka teistelt õlletootjatelt.
Uudised
  • 15.10.08, 13:06
Rimi ja Coca-Cola reklaami piirama ei hakka
Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad tavapärasel viisil.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 16:39
Hea eeskuju: kaitsevägi hävitas eelmise digikoristuse käigus ca 40 terabaiti digiprügi
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele