ASi Info-Auto turundusdirektor Tiit
Lillipuu ütles, et Fordi kahjum tuli rasketest liisingutingimustest ning
tarbesõidukite vähesest vajadusest.
„Eelmine aasta olid meil head müüginumbrid ja seda ka tarbesõidukite turul. Tänavu on aga majandussurutis loonud olukorra, kus enam nii palju tarbesõidukeid ei vajata. Klientide ostuvõimalusi mõjutavad ka raskendatud liisingutingimused ning finantseeringu võimalused," ütles Lillipuu.
Tulevikuprognoosi osas ei osanud Lillipuu prognoosida: „Ei oska praegu öelda. 2009. aastal proovime jätkata samal tasemel nagu see aasta, tõusu võib oodata 2010. aastal.“
Subaru suutis oma müüki oktoobris kasvatada 100%. Kui eelmise aasta samal ajal müüdi 25 autot, siis tänavu 50.
Subaru maaletooja ASi Mariine Auto müügijuht Meelis Kompus ütles, et nende edu võtmeks on olnud hea hinna ja toote kvaliteedi suhe. „Subaru on hea toode, oleme suutnud joonele jääda. Kliendid on küll muutunud natuke hinnatundlikumaks, kuid nii toode kui ka hind on hea ning see ongi meie edu võtmeks olnud.“
Seotud lood
Ford sai maksueelset kahjumit 2,7 miljardit
dollarit. Käive kukkus 22%.
Automüügi esikümnes oli oktoobri arvestuses
suurim langeja Ford, kelle müük langes oktoobris 58% ehk 61 autoni 144 autolt.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.