Ford sai maksueelset kahjumit 2,7 miljardit
dollarit. Käive kukkus 22%.
Autohiid "põletas" kolmandas kvartalis 7,7 miljardit dollarit, kuna automüük USAs on kokku kuivanud ning restruktureerimiskulud kõrgustesse tõusnud.
Kolmandas kvartalis teeniti 129 miljonit dollarit kahjumit ehk 6 USA senti aktsia kohta. Aasta tagasi samal ajal teeniti kahjumit 380 miljonit ehk 19 USA senti aktsia kohta. Kui juurde arvata erakorraline tervishoiukulu 2,3 miljardit dollarit, saadi kahjumit 1,31 dollarit aktsia kohta. Analüütikud ootasid autotootja kahjumiks 93 USA senti aktsia kohta.
Käive kukkus 22% 32,1e miljardi dollarini, millest sõidukite osa moodustas 27,8 miljardit dollarit kukkudes 23%. Aasta tagasi oli Fordi käive 41,1 miljardit dollarit.
Autotootja teatas, et kärbib 10% oma tööjõust. Kvartali jooksul koondatakse 2600 töötajat, mis viib koondatute arvu kvartalis 7000 juurde.
Ford on sattunud USA majanduslanguses sarnaselt teiste autotootjatega raskustesse. Hiljutine suur naftahinna tõus on ostjad pannud vaatama rohkem energiasäästlike autode poole. Samuti on kukkunud bensiiniõgarditest sportautode ning maasturite müük. Ford teatas, et kärbib oluliselt kulutusi selles valdkonnas.
Seotud lood
General Motorsi (GM) ning Ford Motori (F)
aktsiad lendavad viimastel nädalatel kergelt kui sügislehed tuules.
+-30%-lised päevasisesed liikumised pole mingid haruldased nähtused, vaid
igapäevased liikumised.
ASi Info-Auto turundusdirektor Tiit
Lillipuu ütles, et Fordi kahjum tuli rasketest liisingutingimustest ning
tarbesõidukite vähesest vajadusest.
Automüügi esikümnes oli oktoobri arvestuses
suurim langeja Ford, kelle müük langes oktoobris 58% ehk 61 autoni 144 autolt.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.