• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • 07.11.08, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Samsungist sai USA mobiilituru liider

Korea elektroonikagigant Samasung möödus Motorolast ning läks USA mobiiltelefonituru liidriks, vahendab analüüsikeskuse Strategy Analytics uuringut uudisteagentuur Reuters.
Uuringukeskuse andmetel kasvas kolmandas kvartalis mobiiltelefonide müük maailma suurimal turul 6,2 protsenti 47,4 miljoni telefonini. Sealset turgu valitsevad Lõuna-Korea tootjad Samsung ning LG Electronics, kes kumbki suutsid turuosa kasvatada vastavalt 22,4 ja 20,5 protsendini. Senise liidri, Motorola, turuosa kukkus aastaga 21,1 protsendini võrrelduna 32,7 protsendiga aasta tagasi.
Globaalselt müüvad kolm nimetatut kokku vähem kui Nokia, mille ülemaailmne turuosa ulatub 38 protsendini. USAs on põhjanaabrite tootja osa vaid 8,4 protsenti. Tõsi, see on mõnevõrra rohkem kui aasta alguses.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.09, 08:20
Nokial võib tulla kehv või väga kehv tulemus
Nokia-analüütikud on asunud võidujooksule, kes suudab maailma suurimale mobiiltelefonide tootjale ennustada kehvemaid majandustulemusi.
Uudised
  • 23.01.09, 07:51
Samsung sai ajaloo esimese kvartalikahjumi
Maailma üks suuremaid elektroonikatööstusi Samsung sai ajaloo esimese kvartalikahjumi, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele