Narva-Jõesuu ja Helsingi vahel
tšarter-kopteriliini avamine on määramata ajaks edasi lükatud, kuna tellija,
Soome firma AS Hiab ei kiirusta esialgu helikopterit kasutama.
"Meie poolt on kõik valmis, ootame tellijat," vastas küsimusele uue liini avamisest firma Copterline Eesti direktor Tõnis Lepp.
Selle firma helikopteri proovimaandumine Narva-Jõesuus 27. oktoobril ei õnnestunud ilmastikuolude tõttu, kirjutas Põhjarannik. Kopter koos pardal viinud ärimeestega tuli maandada Tallinnas. Toona teatas Tõnis Lepp, et esimene otselend on vaid edasi lükatud ja see toimub lähiajal.
Ülelendude peamise tellija, endise Narva tehase Baltijets territooriumil asuva ettevõtte Hiab juhtkond omakorda keeldub esialgu kommentaare andmast ja esimese lennu kuupäeva nimetamast. Narva ettevõtte peadirektori sekretäri Kauko Järviharju sõnul on see siseinfo.
Seotud lood
Peagi võib reaalsuseks saada Helsinki-Narva
helikopteriliin.
Copterline Estonia OÜ tegevjuht Tõnis Lepp
ütles, et ettevõttega taasalustamine oli algus miinusest, uue ettevõttega
alustati omal ajal vähemalt nullist.
Tallinn-Helsinki liinil toimivat
kopterifirmat juhib augusti algusest Kaj Takolander, kes lubas igapäevase
liikluse taastamist uue kopteri kasutuselevõtmisel augustis.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.