Kas Estonian Airis enamusosalust ihkav
Skandinaavia lennukompanii SAS jätkab iseseisva lennufirmana või mõne suurema
Euroopa lennufirma tiiva all, selgub jaanuaris, kirjutab täna Taani majandusleht
Börsen viitega informeeritud allikatele.
Iseseisvaks jäämiseks tuleb SASile teha drastilisi samme – hankida vahendeid vananenud lennukipargi väljavahetamiseks ning produktiivsuse tõstmiseks, millega SAS jääb konkurentidele 20-30% alla, kirjutab leht.
Teine võimalus on liituda mõne suurema Euroopa lennufirmaga, kellest kõige sagedamini on nimetatud Lufthansat.
Kumb tee valitakse, sellest antakse Börseni andmeil teada jaanuari lõpus.
Seotud lood
SASi kõnelused osaluse suurendamise üle
Estonian Airis võivad samahästi lõppeda sellega, et SAS hoopis ise oma osaluse
ära müüb, ütles Skandinaavia lennufirma investorsuhete juht Sture Stølen täna
Rootsi majanduslehele Dagens Industri.
SASi president Mats Jansson teatas kirjas
peaminister Andrus Ansipile, et likviiduskriisi sattunud Estonian Air vajab
hiljemalt pühapäevaks rahasüsti, mida SAS nõustub tegema vaid Eesti riigi
osaluse saamisel lennufirmas.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.